פרטי התלונה

תלונות כיתן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במצעי כיתן דגם מקסיקו 4 חלקים- מדובר ב100% כותנה סרוקה נושא התלונה:
דקל רחלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.03.10 ערב חג קיבלתי עם שליח מצעי כיתן שהזמנתי מכיתן דרך מבצע של קרנות השוטרים, בציפה של דגם מקיסקו סט זוגי התגלה קרע מכוער מאוד, מאוד הופתעתי משום שאני קניינית ותיקה של מצעי כיתן בגלל האיכות הגבוהה, נכנסתי לאתר של החברה ורשמתי תלונה ב04.04.10 שלא נענתה בתאריך 06.04.10 התקשרתי לשירות לקוחות, ענתה לי נציגה, הסברתי לה את המקרה והיא אמרה שהיא תדבר עם המנהל שלה ותחזור אליי, עברו יומיים והיא לא חזרה אליי לא בטלפון ולא דרך במייל אז היום ב08.04.10 הרמתי שוב טלפון לשירות לקוחות שם ענתה לי נציגה אחרת הסברתי שוב את המקרה והיא ברוב חוצפתה דרשה שאשלח את הציפה לחב' על מנת לבדוק את הפגם, הנציגה היתה בוטה מאוד לא סבלנית ולא היתה מוכנה לנסות להקשיב להסבריי, המשלוח הגיע עם שליח למה שאני אבזבז את זמני וכספי לשלוח להם חזרה את הציפה, אני מצפה מחברה גדולה בעלת מוניטין של הרבה שנים למצוא פתרון יותר יצירתי ולנסות באמת לעזור ללקוח ולא להריץ אותו בשטויות, איפה האמינות איפה השירות האדיב, למה שהם לא ישלחו שליח ויקחו בחזרה את הציפה הפגומה שלהם, אני אשמה שיש להם פגם בייצור, זה פעם ראשונה שזה קורה לי והם במקום לנסות לפצות אותי מאיימים לטרוק לי את הטלפון בפרצוף, עם זה השירות שהם נותנים בנוסף למצעים הפגומים שלהם כדאי שצרכנים אחרים לא יפלו למלכודת שאני נפלתי, המצעים שלהם לא זולים אלא מאוד יקרים ועם האיכות היא כזו ירודה עדיף לקנות מצעים זולים יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אם הם רוצים את הציפה שישלחו שליח שיקח או שיתנו זיכוי למצעים נוספים פתרון נדרש :

כיתן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה