פרטי התלונה

תלונות כיתן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלוש פניות באתר שירות הלקוחות נותרו ללא מענה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי ממקום העבודה שלי מתנה מכיתן, לאחר סיום התקופה האפשרית להחלפה.
הגעתי לחנות ובקשתי להחליף את המתנה במוצר אחר (כמה ימים בלבד לאחר סיום התוקף), טענו שרק בשירות לקוחות יוכלו לאשר לי זאת.
מכיוון ששירות הלקוחות לא עובדים אחה"צ, נאלצתי לחזור הביתה ולהתקשר למחרת, נציגה בשם מאיה, שהיתה לא אדיבה בעליל- טענה שהדבר בלתי אפשרי.
פניתי באתר החברה, באמצעות לשונית "צור קשר" שלוש פעמים, פעם אחת כל חודש, ולא קיבלתי שום מענה.
אם ככה מתייחסים שם ללקוחות פוטנציאלים- אני לא אדרוך שם יותר.
אשמח לקבל איזשהו מענה מנציג החברה במייל או בפלאפון
עוגמת נפש סוג הנזק :
שובר החלפה פתרון נדרש :

כיתן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה