פרטי התלונה

תלונות UPS

תלונות משלוחים והובלות

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סיפן 1 נתב"ג כתובת:
סיף ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלתי חבילה מארה"ב אשר היתה צריכה אישור של משרד התחבורה,את הבדיקה עושים במשרדי ממן בנתבג בימים מסויימים,בתאריך 14.7.16 שוחח איתי נציג אשר טיפל במשלוח ואמרתי לו שאני רוצה לעשות זאת לבד על מנת לחסוך עלויות,ביום 15.7.16 התקשר אלי שוב אותו נציג ואמר לי שהכל בסדר ותגיע ביום ראשון לקחת ניירת והכל יהיה בסדר,הגעתי ב17.7.18 למשרדי UPS בנתבג ולקחתי את הניירת והלכתי לממן על מנת לשחרר את המשלוח.
בממן נאמר לי שהחבילה כלל לא נמצאת שם והיא עדיין מאוחסנת בUPS
לאחר שהבודק של משרג התחבורה הלך ורק ביום אחר יבוא לא נותרה לי ברירה אלא להעזר בשירותיהם של UPS.
הגעתי למשרד קבלה שוב ונאמר לי שהחבילה ניתנה בשעה 8:30 של אותו היום וזה לא היה נכון!!!!!!!!!
יש לציין את בזבוז הזמן והכסף ועוגמת הנפש אשר נגרמה לי כתוצאה מכך.
שוחחתי בדרך חזרה שוב עם UPS בטלפון ונאמרה לי שלא נעשתה אף טעות ולא הסכמתי עם זה.
אני מבקש פיצוי מקובל על כך כתוצאה מהשירות הלקוי והפסד הכספי בכך.
אם לא אקבל את מבוקשי אפנה לביה"מש לתביעות קטנות על מנת לקבל פיצוי.
תודה רון
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

UPS שירות לקוחות

, תגובה:
אילן נגר - מנהל פניות לקוחות שם ותפקיד:
בפנייה לא צויינו פרטי שטר המטען של המשלוח המדובר.
עם קבלת פרטי המשלוח תשמח החברה לבדוק לגופו של עניין ולהשיב עניינית בחוזר.
תגובה:
כאמור, בהעדר פרטי המשלוח לא ניתן לבדוק ולהתייחס לגופו של עניין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה