פרטי התלונה

תלונות UPS

תלונות משלוחים והובלות

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור שיחרור משלוח מבלי שנאמר במעמד קבלת המשלוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 10/06/08 קיבלתי חבילה באמצעות ups ונציג החברה מסר לי אותה ולא החתים אותי עליה כיוון ששכח, יום למחרת הנציג של החברה מגיע אלי ומביא לי מסמך עם דרישה כספית בסכום של 198 ש"ח עבור שיחרור המשלוח, אני סירבתי כיוון שלא ציינו בפני שאני צריך להוסיף תשלום על כך ונמנעתי מלשלם בנתיים הנושא בטיפול של ups, חשוב לי להדגיש שאם היו אומרים לי בעת קבלת המשלוח שעלי לשלם דמי שחרור לא הייתי מקבל את המשלוח וגם היום אני מוכן לוותר על המשלוח ולהחזירו אליהם, בנתיים יש טיפול של עורך דין מצידם האם הם יכולים לתבוע ממני דמי שחרור כי אחרי הכל זאת בעיה שלהם שהם לא החתימו אותי על שיחרור המשלוח. דבר נוסף שחשוב לי להדגיש הוא ששליח של UPS הגיע רק למחרת והודיע לי שיש עמלת שיחרור אני סירבתי לשלם והודעתי שאני מוכן להחזיר את המשלוח גם להם וגם לעו"ד שמטפל בנושא אך לא קיבלתי שום תשובה.
כספי ו סוג הנזק :
החזרת החבילה לחברה ואי תשלום דמי שחרור פתרון נדרש :

UPS שירות לקוחות

, תגובה:
אילן נגר, מנהל פניות ל שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה ושמחים על ההזדמנות לבדוק ולהשיב.

המדובר במשלוח מאנגליה שהחברה שחררה עבור הנמען, מר נבון שמחי, בהתאם לצורת התשלום בה בחר השולח ובכפוף לחוקי המכס. המשלוח נמסר למר שמחי ביום 10/06/08.

במעמד מסירת המשלוח, בתום לב, השליח לא גבה תשלום עבור עלויות המע"מ והשחרור הכרוכים במשלוח ולפיכך, עוד באותו היום, בסמוך מאוד למועד המסירה, הוא שב אל הנמען כדי לגבות את התשלום בעבור השחרור בצירוף חשבונית החיוב.

הנמען שילח את השליח לדרכו וסירב לשאת בעלויות הכרוכות בשחרור המשלוח, או לחילופין להחזיר את המשלוח לשליח, אף שנמסר לו מפורשות, כי יש באפשרותו שלא לקבל את המשלוח ולהחזירו לידי השליח.

ניסיונותינו להשיג את הנמען טלפונית לאחר עזיבת השליח את המקום כדי להסדיר את הנושא בדרכי נעם לא צלחו. הנמען מצידו לא עשה ולו מאמץ קטן ליצור קשר עם החברה במישרין להסדרת הנושא, אף שעמדה בפניו האפשרות לעשות כן.

החברה פעלה כאן ללא דופי ואילו היה הנמען נאות לשתף פעולה או פונה אלינו במישרין להסדרת הנושא, אזי בלי כל ספק ניתן היה להסדיר את העניין לשביעות רצון הצדדים ולהימנע מטרחה ואי נעימות מיותרת.


בברכה,



אילן נגר
מנהל פניות לקוחות
תגובה:
על הנמען לשלם את עלויות השחרור הכרוכות במשלוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה