פרטי התלונה

תלונות UPS

תלונות משלוחים והובלות

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחים עצלים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05/04/2009 הייתי צריך לקבל משלוח ביקשתי מאישתי שתישאר בבית כל היום (זה יום חופש שלה) כי המשלוח הזה מאוד חשוב לי. שעה 17:10 היא פותחת את הדלק ורואה פתק של חברת UPS שהם היו פה בשעה 17:00 ולא היה אף אחד בבית.

מהר היא התקשר לשירות לקוחות שרשום על הפתק וביקשה שהנהג יחזור היא בבית כל היום בשביל זה. הנציגה אמרה לה שהיא תצור קשר עם הנהג ותבדוק אם הוא יכול לחזור. אחרי מספר דקות הנציגה חוזרת ואומרת שאין אפשרות והוא ידאג לספק את זה מחר, אישתי הסבירה לה ששנינו עובדים מחר וזה לא בסדר היא אמרה בתגובה שהוא יספק את זה בתחילת הבוקר.
חשוב לציין שעות המשלוחים הם מ-7:30 ועד 21:00, היום השליח היה צריך להגיע 06/04/2009 נשארתי בבית במיוחד כיוון שאמרו לי שיגיע בתחילת הבוקר ..השעה עכשיו כבר 13:55 כרגע דיברתי עם השירות לקוחות והם דיברו עם הנהג שאמר שהוא תוך שעתיים אצלי, היחס כל כך מזלזל באנשים הפסדתי יום עבודה בגלל נהג שהתעצל דפוק בדלת וגרוע מזה יום למחרת מגיע אלי בשעה 16:00 למרות שהבטיחו לי בתחילת הבוקר, כאילו זה לא מעניין אף.

אני יכול להגיד שהיום ביטלתי 8 משלוחים שהיו אמורים להגיע מארצות הברית ודרשתי מהחברות לספק לי את המשלוחים דרך FEDEX או שהרכוש אותם ממקום אחד.
כספי סוג הנזק :

UPS שירות לקוחות

, תגובה:
אילן נגר - מנהל פניות שם ותפקיד:


אני מודים לכם על פנייתכם ומצטערים על תחושתו של מר זיו כפי שעולה מתוכן פנייתו.

ראשית נציין כי המשלוח נתקבל אצל מר זיו ביום 06/04/09 בשעה 14:49 לאחר שניסיון המסירה הראשון שבוצע למשלוח ביום 05/04/09 לא צלח, משום שהנמען לא נמצא בכתובת המסירה במועד הגעת השליח.

השירותים שמספקות UPS וחברות בלדרות אחרות, הנם שירותי בלדרות מדלת לדלת בהתאם לפרטים שהשולח מציין בשטר המטען.

מסירת משלוחים מתבצעת במהלך יום העסקים ומידע זה ניתן לבדיקה וידוע לשולחים השונים שהתקשרו עם החברה בביצוע המשלוח. חברתנו פועלת בהתמדה כדי להבטיח עמידה בזמני המסירה כפי שהוגדרו וכמתחייב אל מול השולח. ברוב רובם של המקרים, המסירה מתבצעת לשביעות רצון כל הצדדים וללא תיאום מוקדם. אגב, אם היינו נדרשים להעמיד מוקד טלפוני שיתאם את כל אלפי המסירות, עלות המשלוח היתה כמובן גבוהה בהרבה. במקום זאת, במידה והנמען לא נמצא בעת הגעת השליח, אנחנו משאירים הודעה ומאפשרים בחירה בין מסירה במועד אחר או בכתובת אחרת. מצב זה זהה לחלוטין לקורה בעולם. הן UPS והן החברות האחרות הפועלות בתחום, לא מתאמות טלפונית מסירה כדרך שבשגרה .

אנו מצטערים על חווית השירות שתוארה ואשר אינה עולה בקנה אחד עם נורמות השירות הגבוהות המאפיינות את פעילותנו.

אנו מקווים להמשיך ולשרת את מר זיו בעתיד ובהזדמנות זו מאחלים לו ולבני ביתו חג שמח ומועדים לשמחה.


בברכה,


אילן נגר
מנהל פניות לקוחות
או פי אס אי. (שינוע בינלאומי) בע"מ
קבלן שירות מורשה של UPS בישראל
תגובה:
המשלוח נמסר לנמען ביום 06/04/09 במסגרת המועדים כמתחייב אל מול השולח ומזמין המשלוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה