פרטי התלונה

תלונות UPS

תלונות משלוחים והובלות

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות נלוזה של שליח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
השליח האמור להעביר אלי חבילה מחייג אלי ביום השליחות אך לא הספקתי לענות לשיחה
התקשרתי לשליח בחזרה כ5 דק אחרי. השליח ענה לשיחה ואמר לי שזו טעות וניתק לי את השיחה ולא ענה לנסיונות חוזרים שלי
לאחר כשעה התקשרתי שוב למס הטלפון מטלפון אחר, השליח ענה והודה שהוא שליח של UPS
ביקשתי שיודיעו חצי שעה מראש לפני הגעה לכתובת אך השליח התקשר רבע שעה לפני ולכן הייתי צריכה לרדוף אחריו בכדי לקבל את המשלוח

שם השליח: אלן , שליחות בהוד השרון

אני משוכנעת שלא אשתמש ב UPS בעתיד
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
לטפל בנושא בדחיפות מול השליח החצוף. התנצלות מול הלקוח פתרון נדרש :

UPS שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה