פרטי התלונה

תלונות פרוסמן

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שטנר 3, ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי רכשו הורי המבוגרים נגן DVD של פרוסמן.
המערכת לא פעלה מלכתחילה ולא נעשה בה שימוש אלא לצורך נסיונות הפעלה.
בתחילה חשבו הורי שבעיות ההפעלה נובעות מחוסר ידע מצידם
אך מאוחר יותר התברר לנו שהשלט אינו תקין.
היות והם מבוגרים לא היה ביכלתם להגיע לחברה.

בתאריך 20/09/07 התפניתי אני להגיע אל חברתכם וביקשתי להחליף שלט.
נאמר לי שהאחריות על השלט הינה ל-3 חודשים בלבד.
בבדיקת תעודת האחריות המצורפת למכשיר לא מצאתי סימוכין לכך.

יש לציין שהצלחתי להשיג אתכם טלפונית לאחר יומיים של ניסיונות רבים וגם אז לא קיבלת תשובה מקצועית.
ע"מ להגיע אליכם היה עלי לצאת בשעה מוקדמת מהרגיל מעבודתי ולחפש חניה שעה ארוכה וגם זו שמצאתי היתה בתשלום.
בנוסף לכך בהגיעי אליכם קיבלתי יחס מזלזל ותחושתי היתה שאין עם מי לדבר. אי-לכך ארזתי את המכשיר + השלט ושבתי
כשפני ריקם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת שלט ופיצוי פתרון נדרש :

פרוסמן שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד אופק - מנהל שרות שם ותפקיד:
בתעודת האחריות למוצר זה רשום שהאחריות לא חלה על אביזרים נלווים. עם זאת, אנו נוהגים לתקן / להחליף אביזרים נלווים בתוך שלושה חודשים מתאריך הקניה. הלקוחה פנתה למנהלת השירות שהייתה במשמרת באותו זמן ונמסר שלא ניתן להחליף את השלט. לאחר שהובא העניין לידיעתי החלטתי לאשר החלפת שלט ללא תשלום. תגובה:
בהתחשב בנסיבות, ללקוחה הוחלף שלט חדש ללא תשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה