פרטי התלונה

תלונות פרוסמן

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במוצרי החברה - והתנערות חלקית מאחריות - בזבוז זמן וכו'.. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רשאי - ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברשותי מספר מוצרים מבית APEX DIGITAL שחב' פרוסמן הינה היבואנית שלהם.
מזה שנים אני חווה בכל מרכיש שנרכש מבית היוצר שלהם תקלה כזו או אחרת.
המכשיר נשלח בכל פעם למעבדה, עובר תיקון/שדרוג/החלפה וחוזר, כאשר באותה תקופה אני נשאר ללא מכשיר כלל. בכל פעם יש צורך לנסוע למעבשה, לחפש חנייה, להמתין, לנמק, ולחזור לקבלת המכשיר שוב אחרי מספר ימים ויותר.
כנראה שנמאס כבר לבצע העדרויות ממקום עבודה בגין המפורט לעיל, לבזבז זמן, דלק, עצבים וכו'...
גם בדגם האחרון שרכשתי התגלו בעיות. במכשיר נשלח ע"י שליח (ששולם על ידי כתוספת), נבדק, נמצא לקוי, והוחזר באותה צורה כיוון שלא היה קיים שדרוג, כאשר מובטח לי שישלח לביתי דיסק שדרוג.
הדבר לא קרה ולכן יזמתי שוב התקשרות לחברה - חשוב לציין כי אין כמעט אפשרות להשיג את החברה בשום אופן, וזאת גם לאחר ששלחתי פקס ואימייל לשירות הלקוחות (פשוט זלזול), לבסוף בדרך לא דרך הצלחתי להשיגם, נשלח לביתי שדרוג שבמקום לעשות טוב... פגע במכשיר וכעת הוא מושבת.
שלחתי שוב פקס, והתקשרתי לחברה עד אשר אחרי מס' שעות השגתי את גב' מנהלת שירות הלקוחות שדיברה בטון מתנשא, סילפה עובדות ולא היתה מוכנה לשפצותי בגין דבר. היא ביקשה שאגש שוב לתחנת שירות לצורך שליחת המכשיר שוב למעבדה, דבר שאינו מקובל כלל וכלל!!
אין לי רצון, חשק, מוטיבציה וכוח וכמובן זמן פנוי לבצע זאת.
אני מעוניין בהחזר כספי בגין המכשיר, השילוח, עוגמת הנפש והטרטורים הרבים.
חשוב עוד לציים שכידוע לי כל המכשירים שסופקו מדגם זה לכלל הלקוחות בישראל ושגם נמצאים אצל הסוחרים הינם בעלי אותה בעיה שהספק מסתיר ונמנע מלהזכיר.

אודה לעזרתכם
בברכה
יוסי דורסמן
כספי, בזבוז זמן, תקלה סוג הנזק :
החזר ופיצוי כספי... פתרון נדרש :

פרוסמן שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד אופק - מנהל שרות שם ותפקיד:
אין יכולת להתייחס לתלונה מבלי לבדוק את המכשיר. הלקוח מציין מספר קביעות שאותן לא ניתן לבדוק בלי לראות את המכשיר: קובץ שדרוג שהרס את המכשיר, תקלה בהפעלת המכשיר וכו' תגובה:
כאשר המכשיר יגיע לנקודת שירות - נוכל להתייחס לתלונה. כמובן שנתחשב במקרה וננסה לפתור את הבעייה לשביעות רצונו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה