פרטי התלונה

תלונות פרוסמן

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר חלפים בארץ לתיקון במסגרת האחריות למכשיר DVD נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שטנר 3 ג. שאול, ירושלים 91340 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר DVD מדגם APEX DVX-815 במחסני חשמל.
כעבור חודשיים המכשיר הפסיק לקרא דיסקים מכל סוג. מסרתי אותו לתיקון במעבדה מטעם היבואן במסגרת האחריות.
המכשיר נמסר בתאריך 7.11.07 לאבי אלקטרוניקה בקניון אפק בראש העין (מס קריאת שרות 7022)
מאז המכשיר ממתין שם - לטענת המעבדה חסרים בארץ חלפים לתיקון המכשיר והם ממתינים שהיבואן יביא אותם לארץ.
האין חוק המחייב יבואנים להחזיק מלאי חלפים זמין למכשירים מיובאים ?
אודה לברור מול היבואן - מתי צפויים להגיע חלפים ?
עלבון סוג הנזק :
תיקון מכשיר מקולקל במסגרת האחריות בזמן סביר פתרון נדרש :

פרוסמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה