פרטי התלונה

תלונות פרוסמן

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת נגן DVD לא תקין וסרוב להחליפו. נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/9 סופק לי על ידי החברה באמצעות משלוח בדואר נגן DVD מדגם Apex DVX-811. המכשיר נקנה בתאריך 22/9במכרז באתר האינטרנט P1000.
מיד בהפעלה הראשונה של המכשיר התברר לי שהוא אינו קורא סוגים רבים של תקליטונים, מקוריים וצרובים.
את שרות הלקוחות בטלפון כמעט בלתי אפשרי היה להשיג. השארתי הודעה ב אי מייל ולאחר יומיים חזרו אלי, ואמרו לי שהבעייה עוברת למחלקה הטכנית שייצרו איתי קשר בקרוב. עברו עוד יומיים והתקשרו מהמחלקה הטכנית, נתנו לי קוד להקיש בשלט רחוק ואמרו שאולי צריך לשדרג את התוכנה בתחנת השרות. לאחר שהקשת הקוד לא עזרה ניסיתי להביא את המכשיר לתחנת השרות ליד כרמיאל. בעל העסק אמר לי בטלפון שאשאיר את המכשיר בסופר מרקט של סאלח דאבח בכפר דיר אל אסד ואחר כך הוא יבוא לקחת אותו משם לתיקון. לא הייתי מוכן להרפתקה הזו וניסיתי להשיג את החברה שוב בטלפון. לאחר עוד מספר ימים הצלחתי לתפוס אותם ודרשתי להחליף את המכשיר. נתנו לי מספר טלפון של נציגת שרות לקוחות בשם ורד שאסביר לה את הבעייה והיא תעזור לי. את ורד לא ניתן לתפוס בטלפון, לאחר עוד כמה ימים והשארת הודעות במייל ובמענה קולי של ורד החלטתי לקחת את המכשיר לתחנת השרות "שרות מהיר" בקירית מוצקין. בעל העסק שיכנע אותי שזו תקלה קטנה שהוא מכיר, רק צריך להחליף את העיינית והמכשיר יהיה כמו חדש. השתכנעתי להשאיר לו את המכשיר מכיון שהאלטרנטיבה השנייה הייתה להמשיך להתמודד מול החברה בטלפון. נסיעה לירושלים וביזבוז יום עבודה אינה שווה את מחיר המכשיר.
לאחר שבוע וחצי קיבלתי את המכשיר מתחנת השרות במוצקין ולאכזבתי הרבה שניסיתי אותו בבית התברר לי שהמצב שלו נהיה יותר גרוע. הפעם הוא לא קרא אף סוג של תקליט.
שוב מנסים להשיג את החברה בטלפון ללא הצלחה, השארנו הודעה לורד במענה הקולי ולאחר יומיים היא או מישהיא אחרת חזרה אלינו, שמעה את הסיפור והתקשרה לתחנת השרות לברר מה קרה. בשרות אמרו שהם מתפלאים מאד ושאחזיר את המכשיר לבדיקה. מרוב יאוש שראיתי שאין עם מי לדבר חזרתי לשרות מהיר במוצקין לתיקון חוזר. הפעם נאמר לי שצריך להחליף את כל המנגנון של הקורא וזה ייקח עוד יומיים.
מאז אני דוגם את תחנת השרות כל כמה ימים בטלפון. נאמר לי שהוזמנו חלקים מהחברה ועדיין לא הגיעו.
כל הסיפור כבר נהיה מצחיק. עלות המכשיר 300 שקל, ביזבתי על הבעייה שעות עבודה רבות, טלפונים ונסיעות לתחנת השרות.
היום 14/11 , יותר מחודש וחצי מאז שסופק לי המכשיר ואני עדיין מתרוצץ ומחפש פיתרון ואין עם מי לדבר. בינתיים התשלומים בכרטיס האשראי יורדים ואני לא זכיתי לראות את המכשיר עובד אפילו דקה.
בברכה, אורי שיוביץ
עוגמת נפש סוג הנזק :

פרוסמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה