פרטי התלונה

תלונות פרוסמן

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם אחריות לטלפון Dect תוצרת Apex דגם DPS-315 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יהודה גרנית - רח' בן יהודה 240 תל אביב 03-5441359 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 30/03/2008 נסעתי מרעננה לתל אביב על מנת למסור את הטלפון לתיקון במסגרת האחריות מאחר ותצוגת הטלפון חדלה מלפעול והטלפון היה מנתק כל שיחה נכנסת שהיא.

כאשר רציתי למסור את הטלפון לסניף "יהודה גרנית" רח' בן יהודה 240
תל אביב 03-5441359 סירב המוכר האנטיפט בחנות לקבל את המוצר וטען כי עלי
למסור גם את הפלאג של Skype המחובר למחשב.

הסברתי לבחור כי איני משתמש כלל בפלאג הזה מיום הרכישה וכי אין לו כל קשר לתקלה של אובדן התצוגה - אך הוא סירב לקבל המכשיר.

לא התעצלתי , וחזרתי למחרת , 31/03/2008, מצוייד בפלאג , מסרתי המכשיר
וקיבלתי שובר תיקון שמספרו 7917.

נאמר לי כי התיקון יארך 10 ימים.

ביום 10/04/2008 התקשרתי לחנות על מנת לתאם מועד לאיסוף המכשיר המתוקן ואז נאמר לי כי בדיוק השבוע נרכשה חברת Apex והיא אינה נותנת שרות יותר.

אותו בחור אנטיפט אמר לי כי בעוד כמה ימים יתפרסם באתר של פרוסמן
www.Prusman.com מספר הטלפון החדש של השרות הארצי ואז יתברר
לאיזו מעבדה עלי לפנות.

ביקשתי מיהודה גרנית לחסוך לי נסיעה מיותרת לתל אביב ולמסור בעצמו את המכשיר , אשר מסרתי לחנותו , לנותן השרות החדש אך הוא סירב בלעג.

עלי לציין כי במספר הטלפון של השרות הארצי של פרוסמן , 1-700-70-70-74
אין מענה אנושי בשום שעה של היום וכן אין הם עונים למיילים
לדוא"ל [email protected].

בהעדר סעד אחר אני מגיש מייד תביעה משפטית לבית משפט השלום בתל אביב
בעילות של הפרת הסכם אחריות , אובדן ימי עבודה , נסיעות מיותרות ועוגמת נפש.

מחיר הטלפון היה 599 ש"ח.

חברת פרוסמן תלמד על בשרה כי הסכם אחריות הינו הסכם לכל דבר והפרתו גוררת את הסעדים והתרופות שנקבעו בחוק.
כספי סוג הנזק :
להחזיר את עלות המכשיר בסך 599 ש"ח + פיצוי כספי או לתקנו ולהובילו ע"י וע"ח פרוסמן פתרון נדרש :

פרוסמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה