פרטי התלונה

תלונות פרוסמן

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור מיקורגל משולב שאמור לאפות ואינו מסוגל לבצע זאת היטב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ת.ד. 34082 ירושליים 91340-טלפון 1700-70-70-74 כתובת:
חנות ביג סנסור-תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במשך תקופה ארוכה חיפשנו תנור מיקרוגל משולב לגריל ולאפייה. בתאריך 27/4/05 ביקרנו בסניף תל חנן של רשת ביג סנסור והציעו לנו תנור של חברת פרוסמן 25 ליטר מדגם PR-925 אשר מוצהר שהוא מיועד גם לגריל ולאפייה. בדקנו בחוברת ההפעלה ואכן יש הוראות לאפייה (תוכנית יעודית לאפייה) אשר אינה דורשות טמפ' מיוחדות אלא עבודה בדיוק לפי ההוראות במתכון. רכשנו את המכשיר.
כאשר ניסינו לאפות איתו גילינו שהמאפים מתבשלים רק מלמעלה ולא מלמטה.
יצרנו קשר עם שירות הלקוחות של פרוסמן, פניה ראשונה בתאריך 11/6/05. מנהל שירות הלקוחות-רמי-הציע לנו לאפות יותר זמן בטפ' יותר נמוכה או להפוך את המאפים כשהצד העליון אפוי.
כל בר דעת יודע שלא ניתן לאפות כך אולם בכל זאת ניסינו. לאחר פניה חוזרת וניסיונות של מספר סוגי מאפים (עוגות, פשטידות, חלות לחמים ועוגיות), הפנו אותנו למעבדת השירות באזור מגורנו, עפולה-מעבדת הצפון. לקחנו את המכשיר למעבדה. המכשיר נבדק ונמצא תקין. הטכנאי הסביר לנו כי המכשיר מוציא את ההספקים הנכונים אבל כיוון שאין גוף חימום מלמטה אלא רק בחלקו העליון של המכשיר, זה מה שניתן לקבל ממנו. על מנת שתהייה אפיה טובה (כמו במכשירים מחברות אחרות) יש צורך בשני גופי חימום-אחד למעלה ואחד למטה. פנינו שוב לפרוסמן ואמרו לנו שיבדקו זאת. הצענו לקבל רשת שעליה ניתן להניח את התבנית וכך החום יגיע לתחתית אולם אמרו לנו שהרשת לא מיועדת לטמפ' של אפיה. בנוסף הורדנו מאתר פרוסמן עולמי את חוברת ההדרכה באנגלית בתקווה שמופיע שם הסבר נוסף כיצד לאפות. לא מצאנו הסבר כזה.
לאחר שראינו שאין אפשרות לאפות עם המכשיר ביקשנו להחזיר את המכשיר כיוון שאינו מסוגל לבצע את ייעודו כפי שהובטח לנו.
פרוסמן אמרו שהמכשיר נרכש בסנסור ולכן ההתנהלות צריכה להיות מולם.
פנינו לסנסור- פניה ראשונה ב 11/7/05 לסניף תל חנן. התחיל "פינג פונג" בין פרוסמן לסנסור שבסופו הגענו לשירות לקוחות ארצי של סנסור-לגב' שימחה ולעינב ב9/10/05. שוב לאחר פניות חוזרות ונשנות מצידנו אמרו לנו שהם צריכים אישור מפרוסמן לקבל את המכשיר בחזרה.
שוב פנינו לפרוסמן. מנהל שירות לקוחות הציע לנו לשלוח את המכשיר למעבדה בירושלים על מנת שהם יאפו בו ויחליטו האם אכן ניתן לאפות או לא.
במקביל במהלך חודש נובמבר ובדצמבר ניהלנו שיחות עם גב' שימחה מסנסור לגבי החזרת המכשיר והיא אמרה שאנו צריכים לתת לפרוסמן לאפות במכשיר.
אנו לא מסכימים. החברה אמורה לדעת האם המכשיר אופה. אם הוא תקין ואמור לאפות אין שום סיבה שיאפו בו במעבדה. אם הוא לא תקין אזי הטכנאי אמור לגלות זאת ללא אפיה. אנו שומרי כשרות ולא מעוניינים שתבוצע בו אפייה.
בחוברת ההדרכה כתוב כי יש להשתמש בטפ' של המתכון, אין שום הוראות מיוחדות. מה תשובתם יכולה להיות? גם אם יגידו לנו שהמכשיר כן אופה, איך אני אבצע זאת בפועל? הטכנאי במעבדת השירות אמר שלא ניתן לאפות בו כמו שצריך עקב מבנה המכשיר!!!
לצערי העניין זה נמשך כשנה ולאחר דין ודברים שנמשך כ 8 חודשים ללא הישגים מצידנו, התייאשנו.
רק עכשיו עם הקמת אתר זה, קמה לנו תיקווה חדשה.
בהמשך לכל תאריך שרשום יש עוד עשרות שיחות טלפון ואנו מסוגלים להציג את כל תאריכי הפניות שלנו במהלך שנה זו אם נדרש.
אנו מעוניינים לסיים סאגה זו ולהיפרד מפרוסמן איש איש לדרכו.
המכשיר אינו מסוגל לספק לנו את שהובטח ע"י היצרן וע"י הספק.
המכשיר משמש רק כמיקרוגל ואם היינו מעוניינים במיקרוגל בלבד היינו קונים ב 300 ש"ח ולא ב 800.
אנא עיזרו לנו.
כספי סוג הנזק :
להחזיר את המכשיר (שכיום לא נעשה בו שום שימוש) ולקב פתרון נדרש :

פרוסמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה