פרטי התלונה

תלונות רויאל ביץ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעובדי המלון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל רויאל ביץ', החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.05.07 נפשנו אני ובעלי ועוד זוג במלון רויאל ביץ אילת לתקופה של 3 ימים ו-2 לילות ע"ב ארוחת בוקר .
לאחר שקיבלנו את החדר במלון ירדנו לבריכה,ביקשנו ממלצרית בשם שירה תפריטים עמ"נ שנוכל להזמין ארוחת צהרים ממסעדת הבריכה לאחר לילה ארוך ומיגע בנסיעה ארוכה מאד מאזור הצפון.
המלצרית ניגשה והביאה תפריטים לאחר מכן קראנו לה מספר פעמים אך ללא יחס המלצרית התחצפה ופנתה אלינו בצורה מזלזלת ומבישה, ברצוני לציין כי מלון אשר מכבד את עצמו צריך להעסיק אנשים אשר יש להם יחסי אנוש ולא אנשים המתיחסים לאורחי המלון כאל חיות!!!!!!!!!!!!
מקרה נוסף לאחר שעזבנו את המלון נזכרתי כי השארתי בחדר את בגד הים לאחר פניות מרובות למלון ושיחות אם הקבלה ואנשי הביטחון לא קבלתי תשובה
בנושא הבגד-ים ביקשו ממני להמתין ושיחזרו אליי חלפו כבר 4 ימים מאז שיחת הטלפון האחרונה אם בית המלון.
אני מאמינה כי כבר מזמן החדרניות הספיקו לסדר ולארגן את החדר לאחר העזיבה
ועדין לא קיבלתי תשובה.
אנו מידי שנה ועוד זוג נוסעים לבלות את חופשת הקיץ באחד ממלונות ישרוטל מעולם לא האמנתי כי מלון שמכבד את עצמו וגובה סכומי כסף גבוהים ינהג בצורה כזו לעולם לא אחזור יותר להתארח במלון רואיל ביץ ואשמח לעלות ולספר בפני חבריי לקבוצה עד כמה לא נהנתי משהותי ומשירות המלון לא בזמן השהייה ולא לאחר מכן כאשר ביקשתי תשובות לגביי הבגד-ים שנשאר בחדר!!!!!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

רויאל ביץ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה