פרטי התלונה

תלונות רויאל ביץ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמה ושרות... נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל רויאל ביץ', החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לציין שאני נוהג לנפוש בכל שנה ולמעלה מ20 שנה במלון קלאב מד שבאילת ותמיד שבע רצון וחוזר מסופק ומאושר,
לפני שנה החלה הרמה לרדת והשנה זה היה השיא..
הצוות היה גרוע, צוות המיני קלאב היה ירוד, ההופעות משעממות, אם פעם כל רגע הצוות מצא לבדר את הקהל ולבצע ריקודים צחוקים משחקי בריכה וספורט סביב השעון , השנה הוא פשוט כאילו היה בחופשה.. לא היה כלום !!! שעמום וחוסר אווירה
מנסיון למעלה של 20 שנה לא ראיתי בחיים כזו רמה ירודה של שרות לאורח צוות ירוד,וחוסר התאמצות לתת בידור טוב הרגשה טובה ואווירת חופשה,
מספר מקרים שקרו:
התקלקל המזגן על היום הראשון ,הובטח שלמחרת יטופל בשעה 8 בבוקר, עד השעה 2 שום דבר לא זז עד לרגע שירדתי לקבלה והרמתי צעקות רק אז משהו הזיז משהו ,
לא היו מיים חמים מידי כל בוקר והמענה על כך היה שצריך לחכות - בושה שבכל בוקר איני יכול לקלח את ילדי במיים חמים ששילמתי מכספי סכום מכובד ביותר למלון 5 כוכבים ללא מים !
התלוננתי שהחדר חשוך כי היה רק מנורה אחת אמרו שיביאו עוד מנורת לילה.. אף אחד לא הגיע ...
האוכל היה גרוע.. מגוון הסלטים היה ברובו מקולקל והירקות היו "עייפים"
מגוון העוגות היה אכזבה, השרות היה לא אדיב,
לסיכום .. חבל שהרמה כל כך ירדה, חבל שאין משהו שבודק את כל הדברים האלה, וחבל שהאווירה שקיימת היא זלזול באורח וחוסר חשק לספק את החופשה בצורה הטובה ביותר,
מעולם לא ראיתי צוות כל כך ירוד משעמם ודיכאוני

חבל..

מאוכזב מאוד
לצערי זוהי התמורה הגרועה ביותר שאפשר לקבל כיום באילת
אני עם משפחתי ועוד מספר זוגות ששהו עימנו כנראה לא נחזור עד שלא יקרה מהפך

רויאל ביץ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה