פרטי התלונה

תלונות רויאל ביץ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל רויאל ביץ', החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
כבית מלון יוקרתי שמכבד את עצמו, אני אישית ציפיתי בהגעתי- באוקטובר באחרון ליחס מפנק ומלבלב מעובדי המלון.
בואו נתחיל בזה שארוחות הערב של המלון פונות לאנשים ברובם אשכנזים- כל האוכל כמעט ללא יוצא מן הכלל מתוק. מי שקצת מזרחי ולא מתחבר למאכלים הללו מוצא עצמו פשוט מנגב כל ערב לחם עם חומוס.
אבל זה לא מתפקידי לבוא על כך בטענה כי זהו טעמי האישי.
כשאני וארוסי הגענו למלון נתקלנו ביחס מזלזל בכל הפרמטרים - הגענו ביום ההולדת שלי ואחרי תחנונים רבים (מה שלא אמור לקרות לאדם שמשלם סכומי עתק לשבוע במלון פאר שכזה) קיבלנו קרטון עלוב של תפוח ו2 אפרסקים שכולם היו רקובים, לאחר שהתלוננו קיבלנו החלפה לקרטון אחר שגם הוא היה מלא בפירות רקובים, נו מילא.
בגלל שבאמת סבלנו מבחינת האוכל במלון ביקשנו להמיר את הארוחה אפילו באופן חד פעמי לאחת המסעדות במלון( זאת כי שמענו בחודש לפני כן לקבוצת הברום זה היה אפשרי) נציג יחסי הציבור גרם לנו לרדוף אחריו ללא הפסק בשל הדבר המגוחך הזה ולבסוף כשאמר לנו שהשיג לנו מקומות במסעדה
הגענו עד לפתח המסעדה והחזירו אותנו בבושת פנים למלון בטענה כי אין מקומות במסעדה.
במהלך השבוע עשינו מסא'ג בכ600 שקלים כשהגענו נכנסנו- ללא קבלת חלוק ונעלי בית
לאחר שסיימנו את המסאז התברר לנו מאישה מבוגרת שהיה עלינו לקבל את הנ"ל בכניסה- מה שלא קרה. ניגשנו לפקידת הקבלה למרות שכבר לא היה טעם כי סיימנו את המסאז- לקבלת חלוק ונעלי בית
קיבלנו חלוקים עלובים שהגיעו לכל אחד מאיתנו עד למרפקים שהיה פשוט בושה להסתובב איתם. שאלנו אם ניתן לקבל מידה גדולה יותר- וכרגיל ללא שום בירורים והתעניינות נשללנו לחלוטין.
מה זאת אומרת?? אם יגיע אדם שמן הוא לא יקבל חלוק רק כי הוא שמן??
ואני אומרת את זה בטון כזה כי אני לא יודעת מה אדם "גדול" היה עושה אם החלוקים היו קטנים עלינו.
מקרה מזעזע באחד הימים כאשר נכנסנו לשירותים והמקלחת בחדר מצאנו - והזדעזענו נייר טואלט שחציו רטוב וטבול בסליחה על הביטוי -חרא- מה שלא יאה כלל לבית מלון שמחשיב את כצמו כהרולס רייס של המלונות שא-ב של בית מלון הוא הגיינה וניקיון.
ניגשנו למנהלת האחראית והבטיחה לנו פיצוי חלוקים לחדר וארוחת צהריים מתנה- הדבר היה ביום שישי בצהריים מס' שעות לפני כניסת השבת.
כמובן שהכל דיבורים ולא קיבלנו שום דבר עד 10 בלילה!!!!! לאחר שנאלצנו לרדת כחמש פעמים להזכיר לפקידה שצריכים לשלוח לנו לחדר וכל זה במעלית שבת שלוקחת כ20 דקות הלוך וחזור!!!
והשיא בסיפור! אנו אנשים דתיים וביקשנו מפתח שבת ושעון שבת כ-3 פעמים נכבה ונדלק לנו המזגן שפתחנו את הדלת ומסתבר ששכחו לשים לנו שעון שבת ורק לאחר שירדנו שוב!! כ4 פעמים במעלית שבת סידרו את העניין וגרמו לנו לחלל שבת.
למחרת בבוקר יום שבת- ארוסי נכנס לשירותים ופתאום נכבה האור לא כל סיבה.
למה אתם שואלים? האמת, גם אני.
מסתבר שלא ציינו לנו בקבלה שמי שדתי - פשוט מתייחסים אליו באופן אחר והוא צריך לסבול כי כנראה שלא איכפת להנהלת המלון מאנשים שומרי שבת ומכבים להם את האור פשוט כך וללא כל סיבה בגלל השעון שבת בשעה 10 בבוקר.
אני לא מבינה את העניין הזה! מה אם אדם דתי הוא צריך להיכנס לשירותים בחושך! להתקלח בחושך ולחפש את הסבון??
מה זה הדבר המגוחך הזה!
אני מצאתי את עצמי מתקלחת בחושך מצריים מוחלט בגלל שאני אדם דתי.
אמרו לנו שישלחו לנו גוי של שבת שיסגר את העניין הפעוט הזה- ונחשו מה , גם אחרי שביקשנו מס' פעמים (במעלית שבת הלוך ושוב ושוב כי אי אפשר בטלפון) לא הגיע גוי של שבת עד מוצאי שבת.
והמעלית שבת הזו- אני לא יודעת איך קוראים לה בדיוק מעלית שבת כשמתנגנת בה מוזיקה במהלך כל השבת.
לאחר פנייתנו להנהלה לאור כל המקרים המביישים הללו נמסר לנו שיחזרו אלינו ביום ראשון בבוקר לבירור העניין מההנהלה- הובטח לנו הדבר מספר פעמים, וכמובן שלא ציפיתי למשהו אחר- אף אחד לא חזר ולא התענייין, לא ביום אחרי ולא שבוע אחרי וגם לא חודשיים אחרי.
בקיצור היחס שקיבלנו היה מזעזע ומחפיר ובתור לקוחה קבועה של המלון הזה בשנים קודמות אני מאוכזבת עד עמקי נשמתי.
מלון כזה צריך לתת לי לרדוף אחרי העובדים שלו להתרוצצץ כל היום במטרה להפיק את המעט שנותר שהחופשה ששילמתי עליה כל כך הרבה??
פשוט אכזבה
עוגמת נפש סוג הנזק :

רויאל ביץ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה