פרטי התלונה

תלונות רויאל ביץ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה מאכזבת במלון רואל ביץ' נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל רויאל ביץ', החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
: לכבוד
הנהלת מלון רואיל ביץ
רשת מלונות ישראטל

מאת:
משפחת חאיט
רח' המעיין 12 דירה 9 , גבעתיים
טל: 03-5735057, 054-7660425 (אלכס), 054-7107448 (מירי)

הנדון: חופשה מאכזבת במלון רואיל ביץ' אילת בין תאריכים 2-5 באפריל 2009

שלום רב,

אנו, משפחת חאיט, הזמנו חופשה במלון רואיל ביץ' באילת בין תאריכים באפריל 2009 2-5/04 (סוף שבוע חמישי- ראשון). אנחנו משפחה בת 4 נפשות : הורים , ילד בן 5 ותינוק בן 9 חודשים.
חיפשנו מלון איכותי ומפואר ובחרנו במלון רואיל ביץ בשל היותו מלון יוקרתי ומפנק. הדגש בבחירת המלון היה על החדר המרווח (בחרנו חדר משפחה) עם פינת ילדים נפרדת שתוכל לתת מענה גם להורים שרוצים קצת שקט וגם לילדים עם מקום משלהם למשחקים .
חופשה עצמה הוזמנה דרך אתר האינטרנט של ישרוטל כחודש וחצי לפני .
בתאריך 2/04/05 הגענו למלון סביב שעה 19:00 וקיבלנו חדר 305 בקומה 3. כאשר נכנסנו לחדר התברר לנו שחדר ההורים נמצא בהגבהה ביחס לסלון ולפינת הילדים ויש 3 מדרגות בכניסה עליו (בחיבור לפינת הילדים) וגם 3 מדרגות ביציאה ממנו (חיבור לסלון). הבנו מיד שהחדר אינו מתאים למשפחתנו בתכלית מפני שהתינוק בן 9 חודשים זוחל במרץ ובחדר שכזה אי אפשר להשאירו לבד אפילו לדקה אחת (פשוט סכנת נפשות!!!). מיטת התינוק הוצבה בסלון מפני שבפינת הילדים היו שתי מיטות ולא היה מקום להכניס לשם מיטת התינוק (לא נהוג להוציא מיטה גדולה ולהחליף במיטת התינוק ברגע שידוע שמגיעה משפחה עם 2 ילדים שאחד מהם תינוק?). חשוב לציין ,שמדרגות בחדר מהוות סכנה גם להורים שקמים בלילה לילדים קטנים וצריכים לעלות ולרדת במדרגות. החלקנו מספר פעמים ולמזלנו לא נפגענו פיזית.
בנוסף, באנו עם עגלה שגם היא תופסת לא מעט מקום. אותם 3 מדרגות בכניסה ויציאה מהחדר ההורים לא אפשרו לנו להעביר אותה לסלון המרווח והיא הייתה תקוע בפינת הילדים בין שתי המיטות .אנו לא צריכים לתאר שפינת הילדים היא אכן פינה במלון שלכם ולא חדר כך שברגע שהוצבה שם עגלה כבר לא היה מקום לזוז.
התקשרנו מייד לקבלה ואח"כ לשירות הלקוחות. משירות הלקוחות נמסר שבגלל שהגענו מאוחר קיבלנו חדר כזה וכעת מלון נמצא בתפוסה מלאה וחדר מתאים לנו מתפנה רק בשבת (לילה אחד לפני סוף חופשה). אנחנו לא הסכמנו לזה כי זה טרטור מיותר של משפחתנו. שום פיתרון הולם אחר לא הוצע לנו. בזמן הcheck out הנושא הועלה שוב , קיבלנו התנצלות מהפקדת הקבלה ושום פיצויי אחר.

חשוב לציין, שלא באתר האינטרנט ולא בכל מקום אחר צוין שיש בחלק מחדרי משפחה מדרגות. אם הנושא היה ידוע לנו מראש היינו דואגים להתקשר למלון מקודם ולבקש להשאיר לנו חדר ללא מדרגות או לחלופין,לא היינו מזמינים חופשה עם ילדים במלון רואיל ביץ' באילת.
תאור לא מפורט של מבנה החדר מהווה, מבחינתנו, הטעית לקוח.לחלק ממשפחות עם ילדים קטנים חדר מסוג זה לא מתאים. הנהלת מלון מודעת להרכב משפחות טרם הגעתם למלון ולכן זה עוד יותר מקומם שלא נעשה שום מאמץ ע"מ לוודא שכל משפחה מקבלת חדר התואם את צרכיה. ביקרנו לא במעט מלונות ואפילו במלונות ברמה נמוכה יותר מרמה של המלון שלכם תמיד נמצא עבורנו פיתרון.

חופשה נהרסה...נורא מאכזב, ב-4200 ש"ח היינו יכולים למצוא תמורה הרבה יותר שווה. חבל שהיינו צריכים להגיע למצב בו אנו מתלוננים על הנופש שהיה אמור להיות כיף מכל הבחינות.

מקווים שתתיחסו ברצינות למכתבינו ומחכים לפיצוי הולם.


בברכה,

משפחת חאיט,
רח' המעיין 12 דירה 9 גבעתיים
כספי סוג הנזק :
חופשה חדשה בחדר מתאים פתרון נדרש :

רויאל ביץ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה