תלונות רויאל ביץ אילת

‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
לפני כחודש וחצי החלטנו אני ובעלי באופן ספונטני להזמין חופשה באילת לפני שיתחיל החופש הגדול וייחל השגעון באילת, ראינו באינטרנט שיש מבצע ברויאל ביץ' על כל שני לילות שמזמינים מגיעה ארוחת ערב אחת אז החלטנו לצאת ל4 לילות וחמישה ימים יחד עם הילדה שלנו על בסיס לינה וארוחת בוקר וארוחות ערב במסגרת המבצע.התקשרנו אני ובעלי למוקד ההזמנות של ישרוטל וביקשנו לבצע הזמנה לחדר רויאל ל4 לילות וחמישה ימים זוג +ילד ע"ב לינה וארוחת בוקר הנציג הטלפוני ערך את ההזמנה מסרנו לו פרטי כרטיס אשראי לביטחון וניתנה לנו ע"י מס' הזמנה.(חשוב לציין שאנחנו מפיקי אירועים והזמן היחיד לחופשת הקיץ היה הזמן הזה מאחר וזה עונת אירועים ואין לנו זמן אחר עד סיום הקיץ)אנחנו ביצענו את ההזמנה ביום רביעי בתאריך 6/6/12 עבור חופשה מיום ה10/6-14/6 .
ביום שישי קצת לפני השעה 13:00 בצהריים קיבלתי טלפון מהמלון בו מיועדת להיות החופשה ונאמר לי ע"י הנציגה שהיתה מעבר לקו שהיא מתקשרת לוודא את פרטי ההזמנה כלשונה, מפעמים קודמות שהתארחתי במלון הרואיל ביץ' אף פעם לא התקשרו לוודא וזה היה נראה לי תמוהה ואז היא אמרה לנו את השמות שלנו את בסיס החופשה חצי פנסיון טאני הזמנתי רק לינה וארוחת בוקר ושהחופשה מה10/6-12/6 אמרתי לה ממש לא יש לך טעות חמורה בהזמנה שלי אני הזמנתי 4 לילות 5 ימים מה10-14/6 על בסיס לינה וארוחת בוקר זוג +ילד חדר רויאל וארוחות ערב 2 במתנה אני לא מבינה מה הולך פה היא אמרה לי ממש לא זה מה שמופיעה לי אני יבקש שהנציג שביצעה את ההזמנה יחזור אלייך אמרתי לה שזה יהיה בהקדם היום יום שישי ואתם עוד חצי שעה סוגרים את המוקד.
יצויין כי החיר שהנציג נקב בו 3296 ש"ח ועברנו כמה פעמים על הפרטים עד שהוא ניתק את השיחה.(אבל היה ליקוי ראשוני בכל העניין שלא קיבלתי מייל עם פרטי ההזמנה שמאשר שאכן הזמנתי את הכל ובעבר אכן נלח לי מייל שנתבקשתי לאשר אותו),הנציגה בשם מור קישרה אותי עם הנציג והיא אמרה לי שימרית נעם על הקו אמרתי לו נעם מה הסיפור עם ההזמנה שלי ואז הוא מהר אמר מור שימרית הזמינה מראשון עד שלישי חדר רויאל לינה וארוחת בוקר ועכשיו היא רוצה לקבל הצעת מחיר עד יום חמישי אמרתי לו ממש לא אני מלחתחילה הזמנתי מראשון עד חמישי וזה המחיר שקיבלתי ועכשיו מישהו עלה פה שעשית טעות אז אתה משנה את המילים הוא אמר לי לא חמודה אמרת לי מראשון עד שלישי אמרתי לו ממש לא ואתה יכול לשמוע כי השיחות שלכם מוקלטות בכל מקרה היא נתנה לי הצעת מחיר של 6900 שקל כפול במחיר אמרתי לה לא מקובל עליי אני לא בנוייה להוצאה הזו עכשיו ונעם נתן לי מחיר של 3296 ואני לא מוכנה להוסיף את הסכום הזה אתם עשיתם את הטעות זה בעיה שלכם אז הנציג אמר לה תבדקי מה המחיר של חדר רגיל לא רואיל אז היא תעשי לה הנחה שלי כעובד 5% היא אמרה 4700 אמרתי שאני לא מוכנה חדר רגיל כי בגלל העסק אני צריכה חדר רויאל לשימוש בטרקלין לעסק והיא אמרה שזה מה שאפשר לעשות אני בלית ברירה אמרתי לה טוב מה אני יעשה עשיתם לי עכשיו בעיה אבל אין לי מה לעשות הוא אמר לי אני ייתן לך ארוחת ערב נוספת כפיצוי, בעלי כעס נורא ואמר שהוא רוצה לשמוע את ההקלטה שלנו ואת השיחה בה הזמנו את החדר ועד אז הוא לא מוכן לוותר ,ביום ראשון הגענו למלון , קיבלנו חדר רגיל והגענו מראש מאוכזבים ובועסים למלון חצי יום לקח לנו עד שקיבלנו חדר ודיברתי עם דורון הסגן של הקשרי לקוחותוסיפרתי לו את העניין הוא אמר לי שזה לאא קשור למלון אבל הוא יישלח מייל למערך ההזמנות ולפקיד כבדי שיחזור אליי,נכנסנו לחדר 1015 ואז ראינו שהשרותים ממש מלוכלכים שהכיור מלא בזיפים שנשארו מגילוח של האורח לפנינו והפח מלא בפדים וטמפונים של האורחת לפנינו ,התקשרתי למשק הם שללחו עובדת ניקיון שתעבור שוב על החדר,בערב בארוחת הערב המבחר היה דל ועלוב בשביל מלון ברמה כל כך גבוהה והבנו שמאז החופשה שלנו שם בחודש 7 שנה שעברה כנראה השירות נפגם,בעלי ראה שהכוס מלוכלכת הוא ביקש מהמלצרית להחליף את הכוס והוא הבחין שהיא לקחה את הכוס לשולחן אחר והחליפה אותה בכוס נקייה מאותו שולחן אבל מה השאירה את הכוס שאורח אחר יישתה בה בתקווה שלא יבחין בלכלוך,השיא היה שביום שלישי חזרנו מהבריכה עם בעלי הילדה מהבריכה הילדה ליכלכה את הסדין בבוקר עם שוקולד החדרנית סידרה את החדר והשאירה את הסדין מלוכלך עם כתם של שוקולד ומתחה אותו כשהכתם הוא גדול ובול שקשה להתעלם ממנו הקש ששבר את גב הגמל היה שנכנסתי להתקלח אחי בעלי והילדה ובאמצע המקלחת עם סבון על העניים נהייה חושך במקלחת והלכו המים צעקתי לבעלי מה קרה הוא היה יישן הוא ניסה לראות מה קרה כי גם המזגן הפסיק לפעול הוא התקשר לקבלה והיא אמרה שיש הפסקת חשמל מאחר והייתי עם סבוןעל העניים בעלי הביא לי מיבנו שזה משם מינרלים שהיו לנו בחדר אך זה לא הספיק י הוא רץ במסדרון כדי לרדת להביא לי מלמטה אבל מאחר והיינו בקומה עשירית והמעליות לא פעלו לא יכל לרדת חשבנו שזה יחלוף תוך פרק זמן קצר אבל זה לקח המון זמן והיינו צריכים להמתין בחדר ללא מזגן כל הזמן הזהבגלל שהיינו בקומה עשירית והזמנו מקום במסעדה לשעה שש ולא יכונו ללכת זאת פעם ראשונה בחיים שהרגשתי כל כך זוועה בחופשה במלון כל כך יוקרתי הרגשתי כמו באכסנייה כששאלתי בקבלה מה הקשר למים הם אמרו שהמשאבות עובדות על חשמל ובגלל זה אין מים ואז שאלתי למה למלון כל כך יוקרתי אין גנרטור נאמר לי שהגנרטור התפוצץ כתוצאה מהעומס לא יאומן,לבסוף החלטנו לרדת במדרגות חשוכות 10 קומות כי איחרנו למסעדה בגלל זה הינו צריכים לחכות מחוץ למסעדה 20 דקות כי לא היה מקום בגלל שאיחרנו,אז עזבנו את המקום והלכנו לחפש מסעדה אחרת לשבת,ביום שלמחרת נמשכה לה מסכת השערוריות במלון בערב ירדנו לארוחת ערב שהגיעה לנו במלון באנו לחדר האוכל והיה רשום שהערב חדר האוכל יהיה סגור ולפנות לקבלה פנינו לקבלה ופקידת הקבלה אמרה שיש אירוע במלון ולכן מפנים אותנו לאחת המסעדות בטיילת נשמע תמוהה קצת ואז היא אמרה לנו שזה לא יכול להיות עכשיו כי למסעדות האלה צריך להזמין תור ויש רק לעוד שעתיים ב9 וחצי אמרנו בסדר למרות שהילדה היתה רעבה הלכנו לקניון וקנינו לה לאכול ואז חזרנו למסעדה, כשהגענו אמרו לנו שאין מקום במסעדה ושאנחנו לא רשומים ושנחזור לקבלה לי ולבעלי כבר הגיעו מים עד נפש מכל ה"חופשה הזו" ונישבעת שאני לרויאל ביץ' שבחופשה הקודמת כל כך נהנתי שם אני לא יחז ור לעולם אחרי כל כך הרבה טעויות שנעשו איתי המנהל של המסעדה יצא ונתן הוראה להכניס אותנו ופתאום נהיה מקום במסעדה הזוי אחרי כל כך הרבה טעויות להנות בטוח לא נהנתי ואת החופשה שילמתי במזומן בהגעה לחדר רגיל מחיר יותר יקר מהויאל שהייתי צריכה להיות ואולי הטעות הראשונה היתה צריכה לתת לי סימנים שלא הייתי צריכה להגיע לשם אבל את הנעשה אין להשיב אני דורשת פיצוי עבור כל העוגמת נפש שהיתה לי ולמשפחתי לאחר כל כך הרבה כשלים כי אני לא מתכוונת לעבור על העניין לסדר היום