פרטי התלונה

תלונות ישראקלאב

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסד יום בנופשון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני עזיז רוני סגרתי נסיעה לבורגס בתאריך 15.04.08 עם עופרה טלפונית לנופשון בתאריך 25.05.08 ששעת הטיסה היתה 13:30 אחרי ששילמתי שבוע וחצי לפני הטיסה. התקשרתי לעופרה והיא אמרה שבכלל אין טיסה לתאריך הזה ואם אני רוצה לצאת שבוע אחרי כמובן שלא הסכמתי ואז עופרה אמרה שהחברה ממכרה לה את הטיסה טעתה והיא בודקת לאחר יום עופרה אמרה שיש טיסה לאותו תאריך רק לשעה 19:45 בערב זה לא מצא חן בעיניי אבל אין כרגע אישור לגבי העברות.
לאחר יום עופרה התקשרה ואמרה שהטיסה הוקדמה לשעה 19:00 ויש אישור להעברות. בתאריך 210508 עופרה התקשרה ואמרה שהטיסה נדחתה לשעה 19:45 זה כבר יותר מידי מוגזם אז קניתי דיל לחמישה ימים ובפועל אני אקבל ארבעה ימים ולילה אחד כבר התבזבז לנו ואני יודע שהיתה גם טיסה לשעה 16:30 ומה עוד ששילמנו מחיר גבוה יחסית אני חושב שזה לא רציני אני חושב שמגיע לנו פיצוי על כל התלתלה הזאת כי כבר כל החשק יצא לנו מהנופשון
כספי סוג הנזק :
זיכוי של יום לפחות פתרון נדרש :

ישראקלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה