פרטי התלונה

תלונות ישראקלאב

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וחוסר שביעות רצון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09/02/12 יצאתי עם בון זוגי לנופש לו חיכינו כמה חודשים היינו בטוחים שבן זוגי סגר דיל דרך איילה תיירות ונופש במקום טוב אך התבדתי
הגענו למלון לאונרדו טבריה בשעה 15:45 קיבלנו את החדר בזמן שאנחנו באמצע אקט מיני נכנסים לחדר אורחים שקיבלו גם הם את אותו חדר אחרי שהם יצאו התקשרנו לקבלה התנצל האחראי ושלח לנו צלחת פירות שממש לא הרגיעה אותי מהבושה ועוגמת הנפש לא זו בלבד וגם המזגן לא עבד מס' פעמים התקשרנו לקבלה שלחו משהו שלדבריו המזגן עובד אך קפוא בחדר בערב יצאנו לבילוי חזרנו בשעה 12 בלילה התקשרנו לקבלה שהמזגן לא עובד שלחו רדיאטור למחרת שוב הערנו את תשומת ליבם למזגן שלא מחמם כאשר יצאנו לסיבוב שלחו משהו וכשחזרנו סוף סוף התקלה טופלה
האם אי אפשר היה לפתור תקלה זו יום קודם? האם לא ניתן להעביר לחדר אחר?
שלא לדבר על המחיר 1700 ש"ח לחצי פנסיון כאשר ביררנו במלון לאונרדו קלאב 2 לילות הכל כלול 1900 ש"ח הבדל 200 ש"ח בקיצור יצאתי מאוכזבת ממלון לאונרדו טבריה הייתי צריכה בנוסף במקום להנות לריב עם בן זוגי על המקום הנוראי שלקח אותי כמתנת יום הולדת ההמלצות שלי לא להכנס למלון הזה
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראקלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה