פרטי התלונה

תלונות ישראקלאב

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
לנגרמן לנגרמן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דלב כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנו לפני חודשיים נופש לכל המשפחה המורחבת לחנוכה באילת. ציינו שנדרש לנו חדר מותאם לנכה בכסא גלגלים. קיבלנו אישור בכתב שהכל מוזמן ותקין כולל חדר נכה. הגענו ולצערנו לא היה חדר נכה במלון (אין להם כלל) ולאחר המתנה של 3 שעות חלק מהמשפחה היה צריך להתפצל למלון אחר שבו היה חדר נכה. עוגמת הנפש שנגרמה לא ניתנת לתיאור .
הזהרו ממנו
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראקלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה