פרטי התלונה

תלונות מקסידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביית כספים למרות אי הספקת המוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פריס 4 א.ת. שדרות כתובת:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סיכום

הזמנתי שני סורגים מחברת מקסידור, סורג אחד לסלון ואחד לחדר שירות. עלות העסקה 5800 ₪ כולל פינוי הסורגים הישנים.

באשר לסורג בסלון, הותקן אחרי שבסיבוב הראשון חלק לא היה מתאים ובכל זאת הותקן. אחרי טלפונים רבים מאוד, הסכימה החברה לשלוח מתקין שהחליף את החלק הלא מתאים.

באשר לסורג בחדר שירות, בפעם הראשונה שבאו להתקין התברר שחלק לא מתאים. בפעם השנייה שבאו להתקין אותו חזרו עם אותו חלק לא מתאים. וכן בפעם השלישית ובפעם הרביעית. היום, שלושה חודשים אחרי ההזמנה, לא הותקן לי הסורג. החברה ממשיכה לגבות את הכסף על שירות שלא נתנה.

ולבסוף, באשר לפינוי הסורג הישן, אכן פונה ונזרק בחנייה של הבניין שלי!

פירוט העובדות:

בתאריך 23.07.07 הופיע אצלי מר גל רווח, סוכן מכירות של חברת מקסידור. בוצעה הזמנה לסורגים עבור הסלון וחדר שירות.

בתאריך 12.08.07 היגיע לביתי מתקין מטעם חברת מקסידור לביצוע התקנת שני הסורגים. את הסורג של הסלון הוא התקין אך הייתה טעות בסורג של חדר השרות ולכן לא הותקן.

הסתבר בדיעבד שהייתה טעות במידות של הסורגים של הסלון אבל למרות זאת המתקין התקין אותם. חוסר ההתאמה של המידות הוביל המתקינים להלביש בכל מחיר את הסורג לחלון. התוצאה: בראש ובראשונה התקנה לא בטיחותית של הסורג היות וחלק של ברזל חד שהיה אמור לחבר את הסורג לקיר נותר באוויר: המרובע מכיל 4 חורים ל 4 ברגים, אך חצי מהמרובע לא חובר לקיר (יש לי תמונה המתעדת את העובדה הזאת). בנוסף רמת הגימור מעידה על חובבנות וזלזול בלתי צפויים מחברה שמכבדת את עצמה.

בנוסף, במחיר היה כלול פינוי על ידי החברה של הסורגים הישנים. אכן פונו מהבית שלי הסורגים הישנים אך נזרקו בחנייה של הבניין. נאלצתי בעצמי לטפל בפינוי שלהם.

בתאריך 13.08.07 קיבלתי טלפון מגברת אורלי בנוגע להתקנה של הסורג לחדר שירות שהייתה אמורה להתבצע בתאריך 14.08.07.

בתאריך 14.08.07 אכן הופיע המתקין של חברת מקסידור אצלי בבית. אך כשהלן עמד להתחיל בהתקנה הסתבר שהחלק הפגום בכלל לא תוקן ולכן ההתקנה נדחתה שוב.

באופן טבעי, פניתי לסוכן שחתמתי איתו על העסקה. הוא הודיע לי שאני יקירו אבל הוא לא הכתובת. פניתי למנהל האזורי של החברה שמופיע באתר האינטרנט שלה. הוא הסביר שהוא בכלל מתקין בצפון אבל קארין עוזרת המנכ"ל תפטור לי מיד את הבעיה. פניתי לקארין שהציעה לי לכתוב מכתב למנכ"ל קבוצת אלון הבעלים של מקסידור. עשיתי את זה מיד.

בתאריך 14.08.07 נשלח מכתב מפורט למנכ"ל קבוצת אלון בהמשך להנחיות של עוזרת המנכ"ל קארין שמפרט את העובדות.

עד לתאריך 22.08.07 לא התקבלה שום תגובה למכתב.

ב 22.08.07 יזמתי שוב קשר עם קארין שהודיעה לי (כמו שאר האנשים בחברה) שלא היא מטפלת בבעיה הזאת. יש לציין שהמינימום שהיה נדרש מעובד אחראי הוא לידע אותי מיד אחרי קבלת הפקס והמכתב למנכ"ל ולא לחכות שבוע ימים שאני אברר את זה.

ב 22.08.07 פניתי אז ישירות למחלקה המשפטית ובמקביל למר אוחנה אברהם, שהוצג בפניי כמנהל מקסידור. הצגתי בפניהם את טענותיי והובטח לי תשובה מהירה כבר למחרת בבוקר.

ב23.08.07 פניתי שוב למר אוחנה שכמובן לא ברר ולא בדק כלום. התעקשתי לטפל בנושא ומיד. במען שיחת ועידה בני לבן מר אוחנה ואורלי התברר שיד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל בחברה: לא ידעו שהסורג השני לא נמצא אצלי ולא תוקן, המתקין הלא מקצועי של הסורג בסלון כמובן לא זוכר כלום כשנשאל על ההתקנה,...

ב 23.08.07 התקבל טלפון סוף סוף מגברת אורלי שיבואו אלי הביתה ביום ראשון ה 26.08.07 "ויראו מה אפשר לעשות."

ב 26.08.07 אכן התייצב נציג של חברת מקסידור שבא להרכיב את הסורג השני. אחרי לחץ ממני הוא הסכים לבדוק את הסורג בסלון וההתקנה של הנ"ל נמצאת אכן בעייתית. נלקחו מידות חדשות.

ב 03.09.07 היות ולא התקבלה שום תגובה מהחברה, פניתי שוב לחברה ורק אז הובטח לי שיטפלו בבעיה שלי.

ב 06.09.07 הגיע כמתוכנן מתקין לביתי שהחליף את החלק של הסורג בסלון הלא תקין. אך לתדהמתי שוב הייתה בעיה עם הסורג של חדר השירות.

בקשתי מנציגת החברה לבטל לי מיד את העסקה. כמובן שנעניתי בשלילה.

פניתי לויזה כאל כדי לבטל את העסקה ב 06.09.07

בשיחת הועידה (המוקלטת אצל חברת האשראי) מנהל החברה אברהם אוחנה סרב לביטול העסקה וגם לספק לחברת האשראי את פירוט עלות הסורג שלא הותקן כדי שאוכל לעצור את התשלומים עבורו. בנוסף, התחייב שהסורג יהיה אצלי תוך שלושה ימים.

יותר מחודש אחרי השיחה, לא שמעתי לא ממר אוחנה ולא ממקסידור. יש לציין שהסורגים שולמו במיטב כספי התובע בסכום של 5800 ₪.

לסיכום, מקסידור ממשיכה לגבות ממני את עלות הסורג שמעולם לא הותקן.
בראש ובראשונה, להחזיר לי את כספי על הסורג שלא הותקן והפינוי שלא נעשה. פתרון נדרש :

מקסידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה