פרטי התלונה

תלונות מקסידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תודעת שירות וחוסר מקצועיות! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך השבעה 1 אזור כתובת:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה3.8.09 הותקנו סורגים בדירה שאנו אמורים להיכנס עד סוף שבוע הבא. בסיום העבודה,בעלי ש לב כי ישנה בעיה עם הסורגים אשר מגבילים את פתיחת שלבי התריסים.המתקין הצהיר בפניו כי אין מה לעשות וזו התוצאה בגל שמדובר בבנין ישן.כאשר טלפנתי להתלונן בפני החברה הם טענו כי בעלי הסכים למגבלה וחתם כי אישר-דבר שלא היה ולא נברא!
לא זאת בלבד שהיתה בעיה בעבקות המידות הלא מדויקות שנלקחו-שזה בסדר כי טעויות קורות-אלא שהם ניסו "להעלים"את הבעיה תוך טענה שיקרית!
כאשר ביקשתי לדבר עם המנכל ,נתקלתי פקידה חצופה ויהירה!בשום אופן לא רצתה אפילו להשאיר הודעה בכדי שיחזור אלי מה"ישיבות"-האין סופיות שלו.
לאחר שהתעקשתי ואיימתי,נציג החברה חזר ולקח מידות חדשות בעבור חלון אחד{הטענה שבחלון השני,נאמר לי כי תיתכן בעיה}. כאשר שאלנו מתי הדבר יקרה{ כי אנו בלחץ של זמן והתקנה החדשה מעקבת את שאר בעלי המקצוע שאמורים לעבוד בדירה ובהתאם גם את המעבר שלנו} התשובה היתה"אולי בשבבוע הבא} זו תשובה לא מקצועית ולא אמינה......
עוגמת נפש סוג הנזק :
מועד מדויק של התקנה בהקדם!כמו שהיה להם מספיק זמן לשלוח נציג,לגבות את הכסף ולעבוד מהר ולכת,כך הם יכולים גם ליצר בהקדם . פתרון נדרש :

מקסידור שירות לקוחות

, תגובה:
רם מנהל מכירות שם ותפקיד:
חב' מקסידור עושה לשרת את עשרות אלפי לקוחותיה על הצד הטוב ביותר.
במקרה דנן עוד טרם סגירת העסקה הובהר ללקוחות כי יתכן ותהיה מגבלה בפתיחת שלבי התריס באחד מפתחי הבית. תחת מגבלה זו הלקוחות הזמינו הסורגים. בעת ההתקנה התברר כי יש לחזור ולתקן את הסורג השני. הלקוחה בכל המהלך לוותה הן על ידי הסוכן שביצע ההזמנה ,מנהל המכירות הארצי והן על ידי מנהל המתקינים. הגם שהלקוחה דרשה והתעקשה כי התיקון וההתקנה יבוצעו באותו יום הוסבר ללקוחה כי לאור העובדה כי מדובר בייצור על פי מידה הלקוחה תתואם בהקדם האפשרי . וכך היה, עוד באותו השבוע, נמסר ללקוחות תאריך התקנה מחודש. החברה מצרה על תוכן הפנייה, עם זאת החברה עושה ותעשה על מנת לספק ללקוחות המוצר באיכות ובטיב אשר הקנו לחברה את המוניטין.
תגובה:
פתרון נמסר ללקוחה ומפורט לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה