פרטי התלונה

תלונות מקסידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הזמנה לסורגים מס' הזמנה 33746 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני תקווה שאולי באמצעותכם תפסק הסגה אותה אנו עוברים עם חב' מקסידור מהעת שבה ביצענו הזמנה למיגון ביתנו באמצעות סורגים.
בתאריך 1.11.05 הגיע סוכן לביתנו מהחברה הנדונה ולקח הזמנה להתקנת סורגים בחלונות הבית,בחלון אחד היה צורך לקחת מידות ע"י מהנדס מהחברה ולכן מסר הסוכן כי המהנדס יגיע ביומייים הקרובים ע"מ שלא לעכב את ההזמנה.
ע"פ דרישת הסוכן שילמנו 1000 ש"ח כמקדמה להזמנה ,
במעמד ההזמנה (וכך גם נכתב) ההספקה וההתקנה יבוצעו בתוך 14 יום מיום ביצוע ההזמנה.
בתום התקופה שצויינה בהזמנה יצרנו קשר עם החברה ע"מ לבדוק מדוע המהנדס טרם הגיע ללקיחת המידות?הסתבר לנו שההזמנה לא הגיעה כנראה ליעדה ,טרם הוחל בייצורה כמובן וכ"כ זאת גם הסיבה לאי הגעתו של המהנדס.
לאחר מס' ימים שלא נוצר כל קשר ע"י החברה העברנו תלונה לחברה באמצעות mail שמופיע באתר החברה רק לאחר תזכורת נוקבת שהעברתי טרחו לשלוח את המהנדס ללקיחת המידות
לאחר מס' ימים ללא כל תאום הגיע לביתנו המתקין עם ההזמנה אך מכיוון שאישתי ואני עובדים במהלך היום חזר המתקין על עקבותיו
ביום אחר שבו תואמה הההתקנה הגיע המתקין אך ראו זה פלא הסורגים לא בצבע שהוזמן (דרשנו ירוק משי וקיבלנו לבן)
כשנתבקשנו לבדוק מה צויין בהעתק ההזמנה שהושארה לנו ראינו שלא צויין הצבע שהוזמן אך לטענת מנהל השירות של החברה יד נעלמה ציינה בהעתק הקיים בחברה כי הצבע הוא זה שהגיע בהזמנה קרי לבן
עכשיו בודקים בחברה מי יצטרך לשלם על התקלה ופתרון לסיום הסגה הנוראית הזו עדיין לא נראה באופק
חברים, אם התעייפתי מלכתוב את כל הפרטים של המקרה תארו לעצמכם איך ההרגשה שלנו בכל התקופה הנדונה למותר לציין כי במהלך כל אותה תקופה העברתי בקשות ותזכורות mail ובכולן ביקשתי כי הנהלת מקסידור תהא מודעת לנושא אך לטענת מנהל השירות ששמו דויד לא כל דבר קטן צריך ליידע את ההנהלה ,אם אתבקש אוכל להעביר אליכם את העתקי המכתבים
כ"כ בכל מהלך התקופה קיימתי מס' לא מבוטל של שיחות טלפון שכמעט כולן היו יזומות על ידי.
בסטנדרטים הקיימים היום לנושא שירות ללקוח נראה כי חב' מקסידור צריכה לבצע בדק בית דחוף לשיפור המצב
לסיום מודה לכם על הזמן שהקדשתם לקריאת התלונה ומקווה שבאמצעותכם נגיע לסיום הפרשה .

עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מהיר בהזמנה או ביטולה והחזר המקדמה פתרון נדרש :

מקסידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה