פרטי התלונה

תלונות מקסידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום יתר נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התקשרתי לחברת "מקסידור" לקבל הצעת מחיר להגבהת סורגים, לאחר יום חזר אליי סוכן החברה בירושלים פיני פרץ שמו, [אני כבר הזמנתי מהם לפני שנתיים סורגים בצד אחד של הבית הסוכן הזה ידוע באגרסביות, פי' שאתה לא מרגיש נעים לא לסגור חוזה איתו].
הסוכן מדד את הכמות הנצרכת ורשם 10.6 מטר, שמתוכם יש מטר של סורג נפתח/מתקפל, סגרנו על 4100 שקל ואמר שיבוא מודד למדוד מה להתקין.
אף הבאתי אותו אל שכן שגם הזמין אצלו סורגים כמו שלי אבל רק 3 מטר בסכום של 1100ש"ח מה שהיה נראה לי כבר אז מוזר שלפי אחוזים אני משלם יותר ממנו??? אבל תליתי את זה בסורג המתקפל
לאחר כשבוע בא סוכן בשם איציק ולאחר מדידות נותר לו 8.95 מטר ויתכן אפי' פחות, מכיון שהוא מאחורי עמודי בטון ביטל סורגים.
התקשרתי לפיני ואמרתי לו שצריך להוריד לי מהמחיר מכיון שיש פה כמעט 2 מטר פחות סורגים, אולם הוא אמר לי שכנראה יש פה חיזוקים נוספים שלא נלקח בחשבון ו"שאני יגיד תודה שאני לא צריך להוסיף", עניתי לו שאני ימתין לראות בהתקנת הסורגים.
ביום שני 3.6.13 התקינו לי את הסורגים בבית, שני מתקינים מאד נחמדים וכששאלתי אותם אם יש חיזוקים מיוחדים הראו לי ש"אין שום חיזוקים מיוחדים אלא רק ברגים ישירות לסורג הקיים כבר, חצי שעה עבודה", וכן הם התקינו לשכן שלי וראיתי שכמו שחשבתי זוהי התקנה רגילה, כמובן חוץ מהסורג המתקפל שהוא מלכתחילה בא עם מסגרת נפרדת לשם פתיחתו וסגירתו וזה היה כלול במחיר הראשוני.
מיד התקשרתי לסוכן פ.פ. אמרתי לו שהתקינו לי את הסורגים אולם אין שום חיזוקים מיוחדים, והוא ענה לי "אגורה לא תרד מהמחיר" ואמרתי לו שזוהי חוצפה ונפגש עוד.
שלחתי מייל לחברת מקסידור ביום שני אחה"צ אולם עד כה לא נעניתי.
אשמח אם תעזרו לי בזה זה סכום שיכול לבוא לכדי 800-1000 ₪ הנחה
יחס מזלזל סוג הנזק :
החז רהפרש כספי פתרון נדרש :

מקסידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה