פרטי התלונה

תלונות המלך שלמה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, חדרים מאכזבים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל מען דבעי שלום.

ביום שישי 2.10.15 הגעתי עם משפחתי (9 נפשות) למלון המלך שלמה טבריה לסוף השבוע. הזמנו 4 חדרים וביקשנו מפורשות להיות בקומה נמוכה עם חדרים צמודים במיוחד כיוון שאנו משפחה דתית.
הגענו בשעה 11:00 והתבקשנו לחכות עד השעה 14:00 על מנת לקבל את 4 חדרינו. בשעה 14:00 הגענו שוב ואז נאמר לנו ש2 מהחדרים יהיו מוכנים רק בשעה 15:00. כאשר קיבלנו את החדרים, נכנסתי לחדר 707 וגיליתי רטיבות על השטיח בחדר. בתחילה חשבנו שזה זניח אך לאחר כמה דקות הרגשנו רטיבות על כל השטיח בחדר ויצרנו קשר עם הקבלה על מנת למצוא פתרון. במשך כשעתיים עם טרטורים אינסופיים, קיבלתי אופציה לעבור חדר, לחדר 716 שנמצא בצד השני של המסדרון. ירדתי לקבלה לבקש חדר שקרוב יותר למשפחתי והועברתי למנהל בשם דוד דוד, לאחר שהסברתי את הצורך להיות קרובים למשפחתי, נענתי שזהו החדר היחיד שיש בקומה וזהו הפתרון היחיד שיש לו להציע לי. כל זה נאמר לי בזמן שהוא אינו מסתכל עלי כלל ורק שקוע במחשב. מיותר לציין כמה זה מעליב שאדם אינו מסתכל על האנשים שעומדים מולו ומבקשים פתרון עבורם בסה"כ עבור דבר ששילמו עבורו.
כיוון שהפתרון אינו התאים ליו, ביקשתי מעבר של כל המשפחה לקומה מעל העיקר להיות בחדרים צמודים, דוד צחק ושאל אם אני חושבת שזה הגיוני. הוא לא הצליח לרדת לסוף דעתי. עזבתי את חדרו של מנהל הקבלה וחזרתי כעבור כמה דקות עם משפחתי. רק לאחר שהקול הורם כיוון שלדוד שוב לא היה אכפת, והתעניין רק במחשב, הפלא ופלא, לדוד היה חדר פנוי -702 שקרוב מאד למשפחתי.
סאגת החדר נפתרה כעבור 3 שעות.
נכנסו לחדר, פרקנו את הדברים שלנו והתכוונו להיכנס למקלחת, אך לא היו מגבות. המתנו כחצי שעה עד לקבל מגבות שאנו כבר מיואשים מהזמן שאיבדנו עם שירות גרוע. בהמשך גילנו שלמרות שזה אמור להיות חדר זוגי המיטה אינה זוגית כלל, זה שאינה מחוברת מובן, אבל זה ששני המזרונים בחדר בגובה שונה, זה לא תקין כלל!!
בשבת בבוקר קמנו וגילנו מקרר תקול, כמובן שדברי החלב שרכשנו היו מקולקלים ונאצלנו לזרוק אותם לפח. ירדנו לחדר אוכל לבקש חלב וקיבלנו צעקות ממנהל חדר האוכל על כך שאסור להוציא דברי מזון מחדר האוכל.
לסיכום, סוף שבוע במלון הפך לסיוט, מלון שמצויין כ4 כוכבים התגלה ללא כוכבים כלל (אפילו קיבלנו תשובה כזאת מפקידה במלון) הטרטור האינסופי, האכזבה והייאוש מהמלון ומהשירות הרע שקיבלנו גורמים לנו לא להמליץ על בית המלון ואף לעבור לצעדים אחרים.
בתור מלון המצויין כ4 כוכבים, הוא אינו נראה כך- המלון מוזנח! הכיסאות בבריכה מוכתבות בצואה של יונים, חדרים שמתפרקים, ג'קוזי שנמצא בקומה תחתונה באגף שנראה מזעזע, הג'קוזי היה שבור וזרם המים עלה על גדותיו. אלו הדברים הקטנים.
אך בתור אדם שמבין שירות ונותן שירות, זהו דבר ראשון שצריך לשים לב אליו!! במיוחד אדם שמגיע כדי לנפוש ומשלם עליו במיטב כספו.
אני דורשת פיצוי עבור סוף השבוע הגרוע שעברנו, אני ומשפחתי!!!
בברכה, שלי *******
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי למשפחה בת 9 נפשות בתמורה לחוייה הרעה שעברנו. פתרון נדרש :

המלך שלמה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה