פרטי התלונה

תלונות המלך שלמה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות של מנהל תורן נושא התלונה:
ליכטנשטיין אלכס שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
הייתי אורח של אחד המלונות שלכם , המלך שלמה, בין תאריכים 21-23/06, בחדר 825. הגעתי לחופשה עם אישתי.
לפני שאתחיל, ברצוי לציין שחיכינו לחופשה זו זמן רב, כי זו פעם ראשונה שאנו יוצאים לחופשה לאחר לידת בת.עוד חשוב ביותר להקדים ולומר שאנני מנסה להוציא ממכם פיצוי כלשהו, כי שום פיצוי לא יהיה הולם .
כאשר הגענו לחדר, לא יכלנו שלא לשים לב לאמנת השירות שלכם. אמרנו"ואאלה, הגענו למלון רציני". גם רמת החדר, הניקיון של המלון, טיב המזון היו ברמה גבוהה. אך כבר בהגעה למלון שמנו לב שאין חניה מספיקה לכל אורחי המלון, גם בחניון תת קרקעי של "רויאל גרדן" לא היה מקום, לכן נאלצנו לחנות ליד "עיר המלכים" כ10 דקות הליכה מהמלון שלנו. תחילה חשבנו שזה קצת מוזר, אך לא יחסנו לכך חשיבות רבה.
יום למחרת, הדברים כבר נראו אחרת. 3 פעמים נאלצתי לשים את אישתי במלון, לחפש חניה ב"רויאל גרדן" אך ללא הצלחה. כל פעם נאלצתי לשים את האוטו מאחרוי המלון "ספורט" ולצעוד כ10 דקות , בחום איימים ,( באותו יום היו כ45 מעלות באילת ) אל המלון שלנו. באחת הפעם הציע לי אחראי על חניה במלון "רויאל גרדן" לשים את האוטו בחניה בתשלום לשעה אחת בלבד , השעה הייתה 18:05, ואז מ19 עד 7 בבוקר למחרת אוכל להשאיר את האוטו ליד המלון שלי וללא תשלום. אך כאשר שאלתי האם הוא מצפה, שביום למחרת אקום בשעה 06:45,בחופשה שלי!!!, ואלך לחפש חניה אחרת, לא הייתה לו תשובה. כאשר באותו היום, בפעם הרביעית, לא הייתה חניה גם לא ליד "המלך שלמה" וגם לא ב"רויאל גארדן" פקעה סבלנותי. החנתי את האוטו בכניסה ל"המלך שלמה" ודרשתי הסברים. השומר בכניסה ביקש שאדיבות שאזיז את רכבי, כאשר סירבתי, תוך הסבר השיבה לסירוב, הפנה אותי לקשרי לקוחות. לאחר כ15 דקות המתנה לקשרי לקוחות, הובסר לי כי אין כעת, אך יש מנהל תורן והוא כבר יגיעה. אכן, לאחר כמה דקות היגעה מנהל תורן בשם רון. הסברתי לרון את הבעיה שלי, וכאן התחילה בעיה אמיתית: רון נורא הופתע מפנייתי ושאל אותי מה אני רוצה שהוא יעשה?! אין חניה, הוא לא מסוגל לייצר לי חניה. כאשר הסברתי לו שאני האורח, הוא המנהל במלון וזו תפקידו לפתור בעיות הוא אמר לי, ואני מצוטט : " זה בעיה שלך לא בעיה שלי, אתה צועד בשמש חמה מעיר המלכים עד המלון לא אני, לכן זו בעיה שלך" !!!. פשוט נדהמתי מתשובתו של רון ואז שאלתי האם זה נראה לו הגיוני שכל פעם שארצה לנסוע לאן שהוא ברכבי, אצטרך ללכת ברגל בחום של אילת 10 דקות לכל כיוון, ענה לי רון, כן זה נראה לי הגיוני מאוד. הייתי פשוט המום מהתשובה של מנהל, במלון 5 כוכבים, ברשת שרואה את עצמה כרשת מלונות מובילה בישראל!!!
החלטתי לשאול את רון שאלה נוספת, איפה אוכל להתלונן, ענה לי רון שכבר התלוננתי אצלו וזה מספיק. חידדתי את שאלתי,איפה אוכל להתלונן עלייך שאלתי. ענה רון בחיוך, בחדר שלך יש דפי משוב, שם צוכל להביע את דעתך על נושא אשר קשור לשירות שקיבלת.
ניסיתי להשיג כתובת כשלהי, או מספר פקס של מחלקת תלונות לקוחות של הרשת כולה, אך שוב ניתקלתי בתשובה שאין דבר כזה .0בדקתי בקבלה ובשירות לאורח". האירוע התרחש בשעה 19 ביום שישי , החופשה כבר נהרסה, הדבר היחיד שרציתי שפשוט לעוף מהמלון, מרון ומאמנת השירות שלכם. לא עשיתי זאת כי לא רציתי להרוס את החופשה טוטלית גם לאישתי... בסופו של דבר עזבנו ב שעה 12 ביום למחרת, אך שוב כמו שאמרתי, חופשה שכה רצינו זמן רב הייתה הרוסה.
חשוב לי לסיים עם מספר הבהרות, המלון היה בסדר מבחינת ניקיון, החדר וטיב המזון. רוב נותני שירות היו אדיבים מאוד. כל זה כמובן אינו משנה כי לאחר שקיבלנו שירות כה גרוע ויחס כה מזלזל ממנהל במלון שלכם, החופשה כבר נהרסה. מיותר לציין שלעולם לא נחזור לבלות את החופש במלונות רשת "ישרוטל". אעשה הכל ביכולתי, שגם חברי וקרובי לא יתקרבו למלונות שלכם. חשוב לי שוב להדגיש שאנני מצפה לפיצוי כלשהו ממכם. רק רציתי להסב את תשומת לבכם לרמת השירות שמנהלי הרשת שלכם נותנים באחד מלונות דגל של הרשת. זה פשוט מצחיק שמצד אחד אתם מתחייבים ומתחייבים ב"אמנת השירות" שנמצאת בכל האלפי חדרים של"ישרוטל" ומצד שני מנהלים שלכם מתנהגים בזילזול לאורחים. תזכרו " שהשירות טוב-הכל טוב, כאשר השירות גרוע, כל השאר כבר לא משנה..."

מצפה לתגובתכם,
אלכס ליכטנשטיין
עלבון סוג הנזק :
טיפול משמעתי במנהל תורן בשם רון במלון המלך שלמה+ מכתב התנצלותרשמי פתרון נדרש :

המלך שלמה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה