פרטי התלונה

תלונות המלך שלמה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק וללא הודעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
באמצע נובמבר הוריי התארחו בבית מלון המלך שלמה עם זוג חברים ושני ילדיהם.
הזמנת המלון נעשתה דרך חברת נסיעות "בוריס טורס". כשחברי הוריי ביצעו את הזמנת הנופש נאמר להם שילד אחד חינם ועל השני צריך לשלם סכום מלא (למרות שהילדים רק בני 7 ו-5) והומלץ להם לארח את הילד השני אצל הוריי ללא תוספת תשלום. הנופש הוזמן לארבעיה ימים באמצע השבוע. ביום חמישי חברי הוריי עזבו את בית המלון עם שני ילדיהם והוריי האריכו את חופשתם (דרך "בוריס טורס) עד יום א'. שבועיים לאחר חזרתם הביתה, ראינו באתר של חשבון הבנק שלהם כי הוריי חויבו ב- 805 ש"ח נוספים ישירות מהבית מלון ולא דרך חברת הנסיעות (חברת הנסיעות כבר חייבה את הכסף שלה ללא שום קשר). התקשרתי לבית המלון ע"מ לברר עימם על מה הוריי חויבו ונאמר להם שהם חויבו על ילד מימים ה' עד א' (כשבפועל הילדים עזבו ביום ה' עם הוריהם). לאחר שבוע של בירורים מול בית המלון ושירות הלקוחות של חברת ישרוטל חשבון הוריי זוכה, אך היינו צריכים להוכיח שלהוריי אין ילדים בגילאים הנ"ל (הוריי בני 60+). ברצוני לציין כי במהלך הבירור נעניתי ע"י יוסי שטען שהוא מנהל הקבלה בבית המלון והיחס שקיבלתי ממנו ממש מזוויע, הוא אינו יודע לתת שירות וענה בחוצפה "לך תשבור את הראש מול חברת הנסיעות". לאחר מכן הגעתי לרונית משירות הלקוחות של רשת ישרוטל שנתנה לי יחס מאוד נחמד ועזרה לי בכל התהליך.
אנו לקוחות קבועים של רשת ישרוטל וחייב להגיד שמעתה אני אחשוב פעמיים אם להתארח בבתי המלון שברשותם או בחברות אחרות.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

המלך שלמה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה