|
|
|
|
|
|
זילזול מחפיר בצורכי הלקוח |
נושא התלונה: |
חזן אריאל ודורית |
שם/כינוי: |
יום שלישי 10 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מלון המתיימר להיות חמישה כוכבים כשבקושי הייתי מעניק לו שלושה כוכבים כשלצערי בחרנו אני וזוגתי לבלות את חופשת הנישואין שלנו כשכל בוקר דאג להעיר אותנו רעש של קידוחים נוראיים ובדל סיגריה שזרוק על השטיח כאילו היה זה מלונית זולה במקום נידח ההיפך מהמצופה ממלון השוכן בבירת התיירות של ישראל שלא נדבר על השירות חדרים עם היחס הכי מזלזל שחווינו לקבל מגבת וקירחונים 35 דקות אחרי הטלפון לקבלה ועוד בחודש מאי לא באוגוסט העמוס שגם זה לא סיבה הכי טובה בקיצור סיוט של חופשה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המלך שלמה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|