פרטי התלונה

תלונות המלך שלמה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חופשתנו במלון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
יום ראשון, 29.4.2012
עבור
שירות לקוחות ישרוטל

שלום,
שמי עומר קוזניץ, בן 23. שהיתי במהלך התאריכים 26-29/4 במלון "המלך שלמה" אילת.
ראשית, לפני שאפרט את סיבת פנייתי אליכם, הרשו לי להסביר לכם מה אני לא :
אני לא אדם שמרבה להתלונן, לא מחפש דרכים לזכות בהטבות, לא נוהג לקבול או להלין בקול רם, לא נוהג להגיע לדלפק הקבלה במלון בדרישה לדבר עם מנהל המלון או עם מנהל הרשת לאחר שאירע אירוע חריג, אני לא צועק וגם לא חושב שאני תמיד צודק והאחר טועה.
מה אני כן :
אני סטודנט צעיר המכלכל את עצמו ושוכר דירה במרכז הארץ, "מהפרייארים" שעושים מילואים, ועובד ולומד קשה במהלך כל השנה. חסכתי ממיטב כספי כדי לחגוג את יום עצמאות, במלון המלך שלמה באילת, יחד עם חברתי ועם עוד שני זוגות חברים נוספים. בחרתי דווקא במלונכם כי רצינו לבלות באילת במלון איכותי ויוקרתי, שבו קיימת תודעת שירות מפותחת, שמתחייב ושמעניק לשוהים בו חווית חופשה ושירות מושלמים. זו היתה ההבטחה, על כך שילמנו ולזאת ציפינו.
צר לי לומר שהתבדתי. בגדול.
אפרט בפניכם את סדר האירועים :
הגענו למלון, שלושה זוגות חברים וביצענו צ'ק אין מהיר. עם ההגעה לחדר גילינו שלא קיבלנו חדר בקומה גבוהה ועם נוף לים כפי שהובטח. לא נורא, אמרנו לעצמנו, לא זה מה שימנע מאיתנו ליהנות מהחופשה.
זוג החברים שישן בחדר הצמוד אלינו, עמית ליטווין ומאיה הילל, דיווחו על חלק במקלחת שהיה חסר להם. בשעת לילה מאוחרת, כשהזוג כבר היה במיטה, הגיע איש תחזוקה להתקין את החלק החסר. איש התחזוקה נכנס לחדר לאחר דפיקה אחת בדלת, מבלי ששאל אם מישהו נמצא בחדר, מבלי שהודיע מי הוא ומה תכליתו. הוא פשוט דפק דפיקה בודדת ומיד נכנס באמצעות המפתח שלו לחדר ומשם למקלחת. הזוג נותר המום, מובך ומבוייש.
למחרת, בארוחת הבוקר, דיברנו כולנו על המקרה בהומור והתבדחנו עליו רבות. חוויה מצחיקה, כך חשבנו.
הסתבר גם שהמזגן בחדר של זוג החברים השלישי, יונתן דורון והילה ביינרט, מקולקל והוא תוקן רק למחרת. אנחנו לא מפונקים, אמרנו לעצמנו, נפתח חלון ויהיה בסדר.
עד כה מעט לא נוח, חשבנו, זה עשוי לקרות אבל בסה"כ בסדר. חווית הבילוי שלנו לא תתקלקל.
בערב היום השני שלנו במלון, החלה ההתייחסות שלנו ל"חווית" השהייה והשירות במלון להשתנות.
בשעת לילה מאוחרת החלו לשמוע, מאיה הילל ועמית ליטווין, רעשים מוזרים מכיוון חדר המקלחת. כשהם קמו לבדוק את העניין, הם גילו שכל האמבטיה שלהם מוצפת בביוב וצואה (צולמו תמונות וסרט לתיעוד, לפי בקשתכם הם ישלחו אליכם). כעבור זמן מה הגיע איש תחזוקה לשאוב את תכולת האמבטיה. העבודה החלה בשעה 01:30 לערך ונמשכה כחצי שעה. את הריחות בחדר אי אפשר היה לצלם, אבל הצחנה היתה נוראית.
מאיה ועמית התקשרו לקבלה וביקשו להחליף מיד חדר. הם זכו לשירות לא נעים ולא אדיב כלל וכלל. נאמר להם שאין כלל חדרים פנויים במלון, "זה מה יש" ושרק למחרת תטופל התקלה במקלחת במלואה.
אני וחברתי, ליאור ברודי, התעוררנו מרעש השואב שהופעל במקלחת של חברינו, זה היה בלתי אפשרי לישון ונאלצנו להמתין עד אשר עבודות התחזוקה יפסקו. למחרת, מאיה ועמית הועברו לחדר אחר וקיבלו כפיצוי הנחה של 50% על אותו הלילה בלבד.
מיותר לציין שכשנגשנו לקבלה בבוקר להתלונן על הרעש בלילה והריח הרע בחדר נעננו כי הלילה לא יהיה רעש וכי הזמינו שרברב חיצוני ושזה מטופל ( למה זה ענייננו וכיצד זה פותר את הבעיה עד כה לא הבנתי) ושולחנו לדרכנו אפילו ללא התנצלות על הלילה חסר השינה שעברנו וללא הצעה לעבור חדר או לקבל פיצוי כלשהו על הלילה הנורא.
באותו היום, נכנס ויצא איש תחזוקה מהחדר שלנו פעמים רבות כשהוא דופק וקודח ( בעת שהותנו בחדר) כיוון שלדבריו ישנה הצפה בחדר שמתחתינו ויש לעשות עבודת תחזוקה, בנוסף היו רעשים מהחדר הצמוד לנו מעבודת השרברב המתקן את הסתימה. שוב, סבלנו מרעש רב והטרדה שלקחה מספר שעות , ללא הצעה לעבור חדר .
בבוקר המחרת יונתן והילה הודו שזה בלתי אפשרי לישון ללא מזגן באילת, מאיה ועמית התלוננו על הלילה ללא השינה שהם נאלצו לעבור וכך גם אני וחברתי.
כמו שהצהרתי על עצמי בתחילת המכתב, אינני אדם המתלונן או מחפש הטבות, אך הבטחתי לעצמי כי לא אעבור בשתיקה על מאורעות הסופ"ש. יש גבול גם לזה.
הסיכום שלנו, של שלושת הזוגות: השקענו ממיטב כספנו כדי לבלות חופשת סופ"ש. החופשה שלנו נהרסה כליל בשל כשלי תחזוקה של המלון ובשל השירות הלא מתחשב, הלא איכפתי והמתנשא שלו זכינו.
אני מצפה לתגובתכם ומקווה, לשם שינוי, לקבל הפעם מענה ראוי ורציני. אני עדיין רוצה להאמין שהתקלות והשירות הגרוע, שהיו מנת חלקנו בשהייה אצלכם, אינן מאפיינות את הרשת ואת מלון המלך שלמה.
איננו רוצים לסחוט או לאיים, אך סרט ווידאו שמראה גושי צואה רבים, צפים להם בחדר אמבטיה של מלון מפואר, יחד עם עדות שלנו על איכות הטיפול בנו, עשוי מאוד לעניין ערוצי טלוויזיה בישראל.

בכבוד רב,
עומר קוזניץ
כתובת מייל : [email protected]
מס' נייד : 050-5559006


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

המלך שלמה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה