פרטי התלונה

תלונות המלך שלמה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריכים שבין 07-09 באוגוסט 2012 הגעתי למלון ולא היה מקום חניה אפ' לא בשטח המלון שזה בתשלום... נאלצתי להחנות את הרכב במרחק 10 דק' הליכה וכל שעתיים לרוץ לשים כסף במדחן וכמובן לקום מוקדם בבוקר ולרוץ לשים כסף. הגעתי להתארח במלון משום היותו קרוב להרבה אתרים במרחק הליכה ובמקום זה הייתי צריכה לקחת כל פעם את הרכב כדי שלא תהיה לי בעיה עם התשלום.... כשפניתי למנהל המלון (שהסכים לדבר איתי רק טלפונית) הוא אמר שאין באפשרותו לעשות דבר והחניון מלא עקב עומס כשבאתר רשום בבירור חניה לאורחי המלון!!!!! ואפ' פיצוי כספי לא ניתן שלא לדבר על פיצוי על העוגמת נפש הרבה שנגרמה....
כל מלון שמחשיב את עצמו כמלון אמו לדאוג בדרך כלשהי לחניה עבור אורחי המלון או לפחות לדאוג שמישהו ידאג במקומי לשים כסף במדחן מדי שעתיים. עוד אני רוצה להוסיף שבמלון יש לפחות מאה חדרים (אם לא יותר) ובחניית המלון יש רק כשלושים חניות בערך
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על תשלום החניה ופיצוי הולם על עוגמת נפש פתרון נדרש :

המלך שלמה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה