אי מתן שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי מיורוקום טייפ נייד לפני כחצי שנה, עד כה נשלח כבר 3 פעמים לתיקון ולא תוקן, בפעם האחרונה אף חזר מתיקון כשהוא פגום, ככל הנראה נפל בהובלה, יורורןם אינם מוכנים לתקנו או להחליפו בחדש ומוכנים לספק חליפי עם שלושה חודשי אחריות (למרות שלמכשיר שלי חצי שנת אחריות), מתנערים מאחריות וגורמים לי לטרטור רב, עד כה המכשיר כבר כשלושה חודשין בתיקונים ואיני יכול לעשות בו שימוש.
בברכה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|