פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אז ככה הכל התחיל לפני 4 חודשים, שהחלטתי לקנות מכשיר סלולארי חדש. עשיתי חקר שוק, והשוואת מחירים, כולם המליצו לי על נוקיה לומיה 520. קניתי את המכשיר משקם אלקטריק ברמת השרון. המוכרים היו סבבה לגמרי וגם השירות באמת נהדר. ואז התחילו הבעיות עם המכשיר: המכשיר עושה הפעלות מחדש מתי שבא לו, לא קורא כרטיסי זכרון, אין אור על הלחצנים, איפוס למכשיר מספר פעמים לא עזר, עדכון גרסה למכשיר גם לא עזר. פניתי לחנות שבו נרכש המכשיר הם הסירו כל אחריות ואמרו תפנה ליצרן שזה יורוקום-נוקיה. פניתי לתמיכה שלהם בטלפון, גם לא ידעו מה להגיב אמרו תפנה לחנות, שחקו איתי פינג פונג. לפני כשבוע המכשיר החליק מהיד באוטובוס שנתקלו בי אנשים ונפל על הפנים שלו המסך התנפץ והמכשיר הפסיק להגיב. התקשרתי שוב ליורוקום אמרו תשלח לתיקון. שלחתי את המכשיר לתיקון, קודם כל המנהלת שהייתה אמורה לחזור אליי לא חזרה ועברו יותר מ 48 שעות. מחיר תיקון עדיין לא ידוע. ממש אני מרגיש שעבדו עליי עם המכשיר ולא שווה בכלל את הכסף. לא נהניתי בכלל מהמכשיר ומרגיש שאין תמורה לכסף ששלמתי עליו שזה המון. אף אחד לא נתן תשובות שחקו איתי ועבדו עליי ממש מאכזב לקבל כזה מ יורוקום חברה גדולה וטובה עלק
כספי סוג הנזק :
אני חושב שמגיע לי פיצוי מהחברה או תיקון בחינם או מכשיר חדש פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה