פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה ידועה מראש במכשיר נוקיה 3120 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נציגת שרות לקוחות אורנג' אמרה לי בטלפון שיש במכשיר שלי בעיה (אחרי שהתלוננתי שהמכשיר כתב שהוא מוגבל...) ושיורוקום שיווקו את המכשירים האלה כשהם יודעים שיש בעיה. המכשיר שיש לי, נוקיה 3120 מכיל בתוכו בעיה "חריגה" והדרך היחידה לטפל בזה היא ...לעדכן את הגירסה. עדכון כזה אמור למחוק לי את כל התמונות שצילמתי, ההודעות ששלחתי, ההודעות שקיבלתי, ההודעות ששמרתי, הצלצולים והתכנים שהורדתי (בתשלום כמובן). והדרך לגבות אותם עולה לי בערך עשרה שקלים בחודש, בזמן שלמישהו אחר יש מכשיר אחר, שלא עושה בעיות, לא צריך עדכון, לא צריך גיבוי ולא צריך להתבאס שהפלאפון שלו הולך לעבור מייקאובר!!!!
אין גבול לחוצפה. כשאמרתי לה שזה בעיה שלהם ושאני לא מוכנה לשלם על גיבוי או על טיפול, אז היא אמרה שזה לא בעיה שלהם,אין לי ביטוח, והאחריות יצרן שלי פגה עוד חודש אז כדאי למהר...בתחילת השיחה היא אמרה שיורוקום ואורנג' שיווקו מוצרים בעייתיים בידיעה שהם כאלה אז איך פתאום הבעיה היא אצלי? הם אומרים שאם לא עושים גיבוי לתכנים, היו מקרים שה"טלפון מוגבל" נשאר מוגבל ולא היה אפשר אחר כך להחזיר תתכנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון פלוס גיבוי התכנים של הלקוחות ופצוי כספי על המכשיר והתכנים שאבדו. פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה