פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוללה באחריות! N95 8GB נושא התלונה:
טולדו רפי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הנחושת 4 רמת החייל תל אביב כתובת:
הנחושת 4 רמת החייל תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.בחודש יוני,התקשרתי ליורוקום.לאמר שהסוללה של הפלא שלי שרכשתי אצלם,לא טוענת.לאחר דין ודברים,מסרתי הסוללה.וחיכיתי לחדשה.שכלל הנציגים אינם מתקשרים לידע,מתי ישלחו.אכן לאחר כמה ימים.ובהתקשרות שלי שלחו הסוללה.ולהפתעתי,שלחו הסוללה הפגומה שלי!!שוב התקשרות עם המתנות של 34 דקות.(השיחות מוקלטות)וכן של 17 דקות.הנציגה בשם קאתי,אמרה שיכול להיות טעות.ביקשתי לשוחח עם מנהל.ורק לאחר תחנונים,ובשעת ערב חזר אלי אחראי בשם גיא.שאמר שהוא כבר דואג לי.מסרתי שוב הסוללה,ורק לאחר 3 ימים שלחו אלי סוללה אחרת.ושוב להפתעתי נחרדתי.כשקיבלתי סוללה מקולפת,הכתוב מחוק,שרוטה.וללא עטיפה.כאילו שלפו אותה מאשפתות!!ולא טוענת!!מיד התקשרתי שוב.וביקשתי את האחראי גיא.וכשחזר.שאלתיו לפשר הדבר??אמר רגע כניראה הלך לברר.(כי הוא לא דאג לי כמו שאמר בשיחה הראשונה)ואז אמר.רפי אין לנו סוללות כי אנו מחויבים לספק רק 3 שנים (להזכיר רכשתי המכשיר בתאריך נובמבר 2010)והסוללה הזו תאמין לי היתה במגירה,ולכן היא מקולפת.ומזוהמת.ושרוטה.ו 3 אנשים בדקו אותה?שאלתיו(בשיחה מוקלטת)על ראש הגנב בוער הכובע?וכי מדוע 3 אנשים צריכים לבדוק את הסוללה הזו???הרי עוד לא היתה תלונה על הסוללה???וביקשתי ממנו לאות פשרה:1 לשלוח סוללה חדשה 2 או לשלוח אלי זיכוי בכדי שאקנה סוללה חדשה(שיש לאחר בירור גם לח"ב סלקום,וגם לח"ב אורנג.3 שיזמינו מחול.כי איך יספקו לשאר הלקוחות שהאחריות עדיין בתוקף???השעה עתה 15.55 ועדיין גיא לא חזר אלי להצעת הפשרה עימי!!! כל השיחות וההמתנות מוקלטות עימי!!תודה!
טלפון מושבת כחודש+טלפונים רבים סוג הנזק :
סוללה חדשה BL-F6 1200+סכום כספי על שיחות רבות בסך 200ש"ח ואיבוד זמן יקר מאוד,ולא מעט עצבנות!!! פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה