פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון של מצלמת פאנסוניק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
http://www.eurocomdc.co.il/ כתובת:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-12/8/2011 רכשתי מצלמה מבית פאנסוניק שהיבואן הוא יורוקום,
ב29 לאותו חודש טסטי עם חברי לטיול של חודשיים במזרח ובמהלך הטיול היו מעט בעיות שוליות עם המצלמה אך ב14לחודש אוקטובר צילמתי וידיו ובמהלך הצילום לאחר ביצוע זום אווט התמונה הפכה למטושטשת והמצלמה הציגה תמונה לבנה עם הכיתוב "זום אירור" והעדשה אפילו לא נכנסה פנימה בסגירה, חשוב לציין שיש לי את הסרטון על המחשב ואפילו הועלה ליוטיוב. כדי שמנהל השירות לקוחות -יוסי יוכל לראות
כאשר הגעתי לארץ לאחר שבועיים נוספים בחו"ל שהמצלמה לא עבדה כמובן,
הגעתי למעבדה שיורוקום עובדים איתם ולאחר מס' ימים חזרו אלי עם תשובה שיש שבר בחילזון של הזום ושלמרות שהמצלמה בת פחות משלושה חודשים אין לי אחריות על כך! כמובן שפניתי לשירות לקחות של חברת יורוקום ושם נמסר לי שפנייתי הועברה לגורם מטפל רק לאחר שבוע וחצי (כמובן אני התקשרתי) קיבלתי תשובה שאומרת כך "אנחנו לא מתעסקים במי צודק ומי לא" וחד וחלק שלפי האחריות כתוב שעל שבר לא משנה באיזה מקרה אין אחריות! רק היום לאחר 20 יום הועיל בטובו המנהל יוסי לחזור אלי ואמר אותו דבר, השירות שקיבלתי מהם פשוט מתחת לכל ביקורת.
אגב עלות החלק היא 280 ש"ח כאשר המצלמה חדשה עוולה 800.
חשוב לציין המצלמה לא נפלה ולו פעם אחת יש עליה סריטוט מינוריות משימוש בטיול, וכמו כן יש את הסירטון שזה קורה בזמן אמת.

http://www.youtube.com/watch?v=YuNNyGZrIHE

אשמח מאוד אם תעזרו,
בתודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המצלמה + התנצלות מטעם חברת יורוקום על השירות הנוראי פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה