פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת מכשיר והעדר מענה ושרות נאותים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מוקד שרות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי מכשיר נייד לפני שבועיים ולצערי הוא נגנב אתמול במקום העבודה שלי בקניון ערים כ"ס. מייד נקראה משטרה, הוגשה תלונה, פנינו לפלאפון כדי לחסום מספר ומכשיר והיום אני התקשרתי למוקד שרות לקוחות. לצערי המענה שקיבלתי היה ללא שום תוצאה. המוקדנית הפנתה אותי אל אתר אינטרנט ללא הועיל כי לטענתה האתר אינו עובד. לאחר הסברים חוזרים ונשנים שלא זכו להקשבה והבנה, הבנתי שאין לה דרך לאתר את המכשיר שנגנב ושאתם לא נותנים שרות כזה. הסיבה היחידה שקניתי דרככם מכשיר הוא המחיר והשרות שאתם אמורים לספק לי במקרה כמו הארוע הזה. כעת, לאחר שבועיים ששילמתי 3850 ש"ח, אני נמצאת מול שוקת שבורה ואתם לא מוכנים לנטרל את המכשיר . אני חיילת משוחררת, השתחררתי לפני חצי שנה והסכום הנ"ל הוא כמעט משכורת חודשית שלי. אני מבקשת, ללא דיחוי, טיפולכם בהשבתת המכשיר. יש לי את המספר הסידורי שלו ואתם יכולים להתקשר אלי מייד לנייד שלי. פלאפון נתנו לי ליומיים מכשיר חלופי. בכל אופן, בנוסף, בהתחשב בנסיבות אני רוצה שתתנו לי אפשרות לרכוש מכשיר חלופי במחיר מופחת.

תודה לטיפולכם הדחוף
קרן
כספי סוג הנזק :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה