פרטי התלונה

תלונות Indic

תלונות DVD & Video

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מיותרים < נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
www.indic.net כתובת:
תיאור הבעיה:
רקע : החברה הנ"ל הינה חברה להשכרת סרטי DVD באינטרנט
המשלוח של הסרטים נעשה דרך הדואר וגם החזרתם דרך הדואר
למרות שהסרטים נשלחים על ידי דרך סניף הדואר הקרוב 3 פעמים קיבלתי הודעה שהם לא קיבלו הסרטים - לפיכך חוייב חשבוני לאחר פעמיים (דהיינו חוייבתי פעם אחת בעלות מלאה של סרט) לפני למעלה משבועיים הודיעו לי כי נשלח אלי סרט, לאחר כמה ימים כשלא הגיע - כתבתי שוב... ואז הודיעו לי שהם יחיבו את חשבוני בגין האובדן. בדקתי בתקנון שלהם ובו כתוב שאם מודיעים להם על אי קבלת סרט - הם שולחים סרט אחר ללא חיוב.
לטענתם - בגלל שאבדו לי שלושה סרטים (דהיינו שלחתי ולא הגיעו אליהם) הם יחייבו אותי גם אם הסרט לא הגיע אלי. וכך היה.
כספי סוג הנזק :
להחזיר הכסף ולהתנצל .... אני לא גנבת ! פתרון נדרש :

Indic שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות אינדיק שם ותפקיד:
בהתאם לתקנון החברה המצויין באתר, ועליו חותמים לקוחותינו בעת ההרשמה, החברה שומרת לעצמה את האפשרות לחייב לקוח שסרט שנשלח אליו לא חזר בעלות הוצאות החלפת הסרט (ציטוט מהפסקה הרלוונטית: "על סרטי ה-DVD להישלח חזרה לכתובת של indic.net בדואר במעטפת ההחזרה המשולמת מראש. אם לא הוחזר הסרט ששכרת ל- indic.net או אם הסרט ששכרת אבד בדואר, תחויב בעלות והוצאות DVD חלופי יחד עם החיוב על תקופת ההשכרה").

במקרה של הלקוחה הנ"ל 4 מהסרטים שנשלחו ללקוחה לא חזרו למשרדינו (מקרה נדיר ומיוחד לכשעצמו), ואנו, לפנים משורת הדין, חייבנו אותה על 2 בלבד.

אין אנו טוענים שמי מלקוחותנו שקרן או גנב (חס וחלילה). האחריות במקרה של משלוח בדואר רגיל היא על הלקוח, למרות שכפי שניתן לראות - גם במקרה הנדון, לקחה אינדיק על עצמה חלק ניכר מאחריות זו.
תגובה:
קיימת אפשרות להזמין סרט מאינדיק תוך שימוש בדואר רשום. כך האחריות לאובדן היא של רשות הדואר.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה