אורי גל, מנהל שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
הנדון תשובה לתלונתכם מס 105994 – הלקוחה אייסו נילי
אני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.
פניתי לבירור טענתכם במחלקת ההזמנות אשר טיפלה בהזמנתך, ולהלן תשובתי
הלקוחה פנתה באמצעות הטלפון וביצעה הזמנה, במהלכה שאלה שאלות רבות וביררה את כל הפרטים לגבי חבילת הנופש לרומא שרכשה.
לאחר שאישרה את כל הפרטים בטלפון, נשלח לה סיכום הזמנה, ובו מפורטים בין היתר דמי הביטול לפי חוק הגנת הצרכן. ההזמנה נשלחה מידית לספק ואושרה על ידו, ולאחר מכן התקשרה הלקוחה וביקשה לבטל את ההזמנה.
בנסיבות העניין, ולאור כך שבוצעה הזמנה על ידי הלקוחה, אשר אושרה על ידי הספק, הרי שמבחינה חוקית, מותר לאופיר טורס לגבות מגב' אייסו דמי ביטול בגובה 100 ₪ לאדם.
עם זאת, לפנים משורת הדין, ומאחר שהביטול נעשה תוך זמן קצר, לא חייבנו את הלקוחה בכלום, למרות מה שנאמר לה. צר לנו על כך שגב' אייסו אפילו לא טרחה לבדוק האם אכן חויבה, מיהרה לשלוח אליכם תלונה זאת ולאיים בתביעה משפטית, ולצערנו נטייה זאת משקפת את גישתם של לקוחות רבים בישראל. אולי הגיע הזמן שלקוחות יתחילו מעט לבדוק בעצמם את הדברים לפני הגשת תלונה, כי בסופו של דבר, פרסום כזה באינטרנט הוא לא לרעתה של אופיר טורס אלא לרעתם שלהם.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה סופי לפנייתכם.
|
תגובה: |
אופיר טורס מצרה על טענות הלקוחה שגם אינה צודקת בטענותיה וגם אצה רצה להגיש את תלונתה לפני שבדקה אם בכלל חויבה. |
פתרון: |
|
|