פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור ואי עמידה מאחורי הזמנת מלון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מלון פריוולג הכל כלול בים המלח ל17-18 לאוגוסט. אישרתי מיידית את ההזמנה והחשוב בוצע. ביום שישי דהיינו יום לפני הנופש התקשרתי לברר את הסיבה שלא קיבלתי וואצר ולאחר חצי שעה חזרו אלי ואמרו לי שלפתע התברר שהמלון באובר בוקינג ואין לי מלון, הם אמרו שאם אני רוצה להוסיף 450 ש"ח למלון קלאב. שאלתי אם המלון באובר בוקינג אז למה הוא לא מעביר אותי וטלי משרות הלקוחות אמרה שאני צודק והיא רבה איתם אבל הם לא מוכנים. הסברתי לה שזו לא צריכה להיות בעיה שלי והיא אמרה נכון אבל אין מה לעשות! במשך חצי שעה דין ודברים ובינתיים כבר אין חדר ונאלצתי ללכת למלון חצי פנסיון בתוספת מחיר כדי לא להיות במצב מביך של החופשה. לא מספיק רק במקרה נודע לי הנושא ביום שישי לאחר שפניתי גם המון תסכול וטרטור במשך כל יום שישי וגם נאלצתי בעל כורחי לעבור למלון שונה ברמת אירוח מופחתת ולהוסיף כסף. חשוב לציין שאורכה ממחלקת הזמנות השתדלה אבל חוסר המקצועיות גרם לי טרטור ונזק כספי ואי נעימות
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מתאים או פיצוי הולם פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
מבדיקת התלונה עולה כי יש כאן אי הבנה מהותית של מר אירמין לגבי פרטי ונהלי העסקה. אמנם נכון כי פנה אלינו לגבי הזמנת מלון פריוילג' וחוייב, אך הזמנתו מעולם לא אושרה על ידי בית המלון, וזאת אף הוסבר לו על ידינו.על כן גם לא התקבל שובר מהמלון. ביום ו', כשהתקשר אלינו, נתקבלה תשובה סופית מבית המלון שאין בו מקום, על כך מובן כי לאופיר טורס אין כל אחריות. כפי שציין מר אירמין, נציגתנו אורנה סייעה לו בשיחת טלפון ארוכה למצוא מלון אחר לשביעות רצונו, והוא הסכים לשלם את התוספת. מובן כי המחירים בענף התיירות הינם דינמיים ונתונים לשינויים תדירים, וגם נושא זה אינו בשליטתנו.
תגובה:
איני מוצא בסיס לתלונה. אופיר טורס פעלה כראוי בטיפול במר אירמין, וצר לנו על חוסר ההבנה שלו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה