אורי גל, מנהל שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון, ואנו מתנצלים על חוסר התיאום והעיכוב בטיפול בתלונתכם, שכפי הנראה לא התקבלה כראוי.
לצורך בירור העניין, פניתי לקבלת העובדות לגורמים בחברתנו שטיפלו בהזמנה, והרי תשובתי
ראשית, אנו שמחים כי אין לכם תלונות בנושא הטיול עצמו, ועל כן נראה כי נהניתם מהטיול.
בנושא בסיס הארוחות בטיול B.B. – על פי בדיקתי, ובניגוד לטענתכם, לא הובטח בשום מקום, לא בכתב ולא בעל פה מפי נציג שלנו, כי הטיול שיצא ב- 30.6.14 יהיה על בסיס חצי פנסיון. כמו כן, מדובר בטיול שהוא באופן רגיל על בסיס ארוחת בוקר, והייתם יכולים לוודא זאת מראש בעיון בחוברת הטיולים המאורגנים שלנו.
הפרסום אותו צירפתם מעיתון "ישראל היום" כלל אינו רלוונטי לטיולכם, שכן הפרסום היה בתאריך 4.4.14, ואילו אתם נרשמתם 10 ימים מאוחר יותר, בתאריך 14.4.14. מובן כי מבצעים בענף התיירות הינם דינמיים ונתונים לשינויים תדירים. כך גם זמינות הטיולים, מחירם והרכבם.
כמו כן, המחיר ששילמתם היה 1,049 דולר לאדם, מחיר שונה מהמחיר המצוין בפרסום, שהיה 1,149 דולר לאדם, ומכאן שלא נרשמתם על פי הפרסום. לראיה עוד אדגיש, כי ההנחה בפרסום של 200 דולר לזוג, רשומה אך ורק לגבי טיול אחר שלנו, ערים קסומות. אף אין זה נהוג לתת הנחות על מחירי מבצע המופיעים בעיתון.
לסיכום, צר לנו אי ההבנה שלכם, אך איננו מקבלים את טענותיכם לגבי הטעייה, ולראיה לא קיבלנו משום לקוח תלונה נוספת בעניין זה. מטעמי שימור לקוחות בלבד, ומבלי להודות בחבות או באחריות, אציע לכם הנחה עתידית בסך 50 דולר לאדם, לא בנוסף למבצעים והנחות נוספות, בהרשמה לאחד הטיולים המאורגנים שלנו, תוקף עד 30.6.15.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה ראוי וסופי לפנייתכם.
|
תגובה: |
אנו מציעים בזאת לזוגות פולק וזבצקי, מטעמי שימור לקוחות, הנחה עתידית בהרשמה לאחד מטיולינו המאורגנים בסך 50 דולר לאדם, תוקף עד 30.6.15. |
פתרון: |
|
|