פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום יום ראשון 14.09 היינו בשדה התעופה של ברטיסלבה כדי לחזור ארצה
היו כמה עמדות של בדיקת דרקונם כולם היו מלאים והיו הרבה אנשים. אחרי כמה זמן נפתחה עוד עמדה והגברת הראתה לאנשים שהיא פותחת, עברנו אליה עם עוד אנשים, עד שהתור הגיע אלינו פתאום בא מדריך בחולצה אדומה ומסמן לגברת בדלפק שתעבור לדלפק אחר יותר מקדימה כי שם עומדת הקבוצה שלו, הגברת פשוט כמה והלכה לדלפק אחר בשבילו אנחנו נשארו פשוט עומדים שם עם פה פעור. קודם כל איזו סמכות יש לו לסמן לה שהיא תעבור בשביל הקבוצה שלו כשיש מלא אנשים בתור אצלה. כאשר ניגשתי אליו לשאול למה הוא עשה את זה הוא ענה לי בזלזול מי אני בכלל ומה אכפת לי ושאני יחזור בחזרה מאיפה שבאתי ושאלך לעזעזל, הסתכלתי על התג שהייה לו על החולצה ושאלתי אותו איך קוראים לו שאני אתלונן עליו, הוא אמר שלא יגיד לי את השם והוריד את התג שאני לא אראה ואת השם ואמר שאני יכולה להתלונן אבל הספקתי לראות רק את השם שלו שמוליק נציג אופיר טורס. נא טיפולכם בנושא

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
על פי בדיקתנו, מדובר במדריך טיולים ותיק בשם ברוך ישכיל. בתגובה לטענת הלקוחה, הבהיר מר ישכיל, כי חברת התעופה התכוננה בטעות לפתוח דלפקים אחרים מאלה שפתחה לבסוף, וחלק מהדלפקים יועדו מראש עבור קבוצה של טיול מאורגן בהדרכתו של מר ישכיל. גב' פוסטילניק שהגיעה למקום עוד לפני פתיחת הדלפקים, ולא היתה חלק מהקבוצה הסגורה, המתינה מול הדלפק שבסופו של דבר לא נפתח, ולכן ביקשו עובדי חברת התעופה ממנה ומלקוחות אחרים לעבור לדלפק אחר. המתלוננת היחידה מכל הלקוחות שנתבקשו לעבור לדלפק אחר היתה גב' פוסטילניק. מר ישכיל מכחיש את טענת הלקוחה כי דיבר אליה בזלזול. נהפוך הוא היא זאת שהחלה לצעוק עליו ללא כל סיבה, והוא העדיף שלא לענות לה. כמו כן אין זה נכון כי היה תור ארוך והמתנה ארוכה בדלפק, מדובר בסך הכל בהמתנה קצרה של מספר דקות. תגובה:
צר לנו על אי ההבנה של גב' פוסטילניק, מר ישכיל בסך הכל עשה את תפקידו וסייע לעובדי חברת התעופה בהפניית הלקוחות שהמתינו לדלפקים הנכונים. בכל מקרה, עיכובים בתור לצ'ק אין, אם היו וככל הידוע לנו לא היו, אינם באחריותה של אופיר טורס אלא באחריות חברות התעופה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה