אורי גל, מנהל שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
בדקתי את פנייתכם בשם גב' דיקופף הן עם הסוכנת שרון בסניף ראשון לציון והן עם מרכז ההזמנות שלנו.
בתגובה לטענותיה אדגיש כימדובר בהזמנת חבילה בסטטוס בקשה בלבד, התלויה באישור הספק, במקרה זה חברת השטיח המעופף, ומשך הזמן עד לאישורה מובן כי אינו באחריותנו. הדבר הובהר לגב' דיקופף הן על ידי שרון והן רשום במפורש בתנאים הכלליים באתר האינטרנט שלנו בזו הלשון "ההזמנה שנמצאת בתהליך בקשה חייבת לקבל אישור סופי מול ספקי השירות למיניהם.". על כן אין אפשרות להבטיח אישור מיידי. כמו כן מסרה שרון בתגובה כי במהלך היומיים לאחר ההזמנה ביררה גב' דיקופף מולה מספר רב של פעמים אם יש כבר אישור להזמנה וגילתה חוסר סבלנות, ובמקביל להמתנה לאישור, החלה לברר אפשרויות נוספות להזמנת החבילה. מכיון שכך, ומכיוון שהאישור מהספק טרם נתקבל, ביקשה גב' דיקופף לאחר 48 שעות לבטל את ההזמנה ללא חיוב, ושרון נענתה לבקשתה. |
תגובה: |
מובן כי זכותה של גב' דיקופף להזמין שירותי תיירות בכל מקום שתחפוץ. כמו כן טענה גב' דיקופף בתלונה נוספת מפורטת יותר כי מחיריהחבילה משתנים לעיתים תכופות. עניין זה כמובן מוכתב על ידי ספקי התיירות ואין לנו שליטה עליו, ואף לא אחריות.
איני מוצא את טענותיה של גב' דיקופף כמוצדקות. |
פתרון: |
|
|