פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוכן הנסיעות לא מודע לכל המבצעים הקיימים בחברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית אל-על ת"א כתובת:
מרכז לתרמילאות אופיר טורס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביררתי עם סוכן הנסיעות,יואב, מה המבצעים שקיימים אצלם.שאלתי אם יש מבצעים לתושבי צפון ונאמר לי שלא.לכן הזמנתי כרטיס טיסה להודו באל על במחיר רגיל.
לאחר שבוע וחצי התברר לי שיש מבצע באופיר טורס להודו דרך אל על לתושבי הצפון(המבצע היה קיים גם בזמן שסגרתי את הכרטיס שלי)ואותי סוכן הנסיעות לא עידכן על מבצע זה.
פניתי לסוכן הנסיעות ושאלתי מדוע לא עידכן אותי במבצע זה,הוא בכלל לא ידע שקיים מבצע כזה...הוא בירר עם סוכן אחר ומתברר שאכן קיים, והוא בכלל לא היה מודע אליו!ביקשתי לשנות את הכרטיס שלי לכרטיס לתושבי הצפון שבו אני מקבלת מחיר יותר מוזל+טיסת פנים בהודו.
הסוכן לא היה מוכן לשנות לי את הכרטיס,למרות שזו היתה טעות שלו,לטענתו אני יכולה לבטל את הכרטיס ולשלם 100$ דמי ביטול.הוא בכלל לא היה מוכן לדבר איתי על המבצע של תושבי הצפון והעביר אותי לסוכן אחר,וכן בכל פעם שהתקשרתי אליו העביר אותי לסוכן אחר ולא היה מוכן לדבר איתי.
אני לא חושבת שזו אשמתי שאופיר טורס מעסיקים סוכן נסיעות לא מיומן שלא מודע למבצעים שלהם.ואם הוא עושה טעויות אז אני צריכה לשלם עליהם.אם הייתי יודעת על המבצע הזה ביום שסגרתי הייתי רוכשת כרטיס לתושבי צפון ולא כרטיס במחיר רגיל.
כספי סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שימור לקוחות שם ותפקיד:
הריני לאשר קבלת מכתבך שבנדון. תגובה:
בהתאם לתוכנו פניתי למנהלת מחלקת תרמילאות ולהלן תגובתה:

בעת ביצוע ההזמנה הלקוחה הזדהתה כלקוחה שגרה במודיעין ולא ביקשה לקבל מבצעים לתושבי הצפון.

תוכן ההזמנה היתה: הזמנת כרטיס טיסה להודו, ובשום שלב בתהליך ההזמנה ובקליטת הנתונים לרבות כתובת הלקוחה, לא נאמר לנו כי היא תושבת הצפון.
צר לנו אך אין אנו יכולים לנחש שלקוח שנותן כתובתו במודיעין גר בצפון.

לאחר קבלת שיחת הטלפון ממנה, שהפתיעה אותנו בדבר היותה תושבת הצפון, הוצעו לה מס' פתרונות שלא היו מקובלים עליה היות והיו לה התניות לגבי תארכי הטיסה וחזרתה.
הוסבר לה כי היא יכולה לבטל את ההזמנה ולבצע הזמנה חדשה ע"מ לקבל את ההנחה של תושבי הצפון, זאת ועוד הובהר לה כי הכרטיסים שבמבצע לתושבי הצפון, כוללים הגבלות וחוקים שיקשו על נסיעתה.

לאור האמור לעיל, היות וסוכננו פעלו ללא דופי בשרות ללקוחה ובמתן אינפורמציה עפ' הנתונים שנמסרו על ידה, כאמור, אין אנו מוצאים יסוד לתלונה.

בברכת חג שמח,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה