מחלקת שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
הריני לאשר קבלת מכתבך שבנדון. להלן תגובתי:
גב' אשרין רכשה, שילמה וכרטסה ביום 14.11 כרטיס טיסה לבואנוס איירס בחברת התעופה אייר מדריד, יציאה ביום 14.2 חזרה ב- 29.6.
באותה העת לא קיבלנו שום התרעה שלא לעבוד איתם.
|
תגובה: |
לפי הנתונים שהציגה בעת ההזמנה הוצע לה לרכוש כרטיס בחברת תעופה זו.
לצערנו, אייר מדריד פשטה רגל ולכן הטיסה לא תמומש.
אנו קיבלנו הנחיות ברורות בנושא מצד התאחדות סוכני הנסיעות, לאמור, כי מאחר ומסרנו את הכרטיס השלמנו את העסקה בינינו. כמו כן, כבר במועד ההזמנה נכרת חוזה ישיר בין הלקוח לבין חברת התעופה וחוייבנו להעביר את הכספים לחברת התעופה.
לאור האמור לעיל, אני דוחה את דרישתך.
אני תקווה כי הסברנו זה יתקבל בהבנה.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|