מחלקת שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הריני לאשר קבלת מכתבך הלקוחה. להלן תגובתי:
הגב' הזמינה חופשה באנטליה הכוללת טיסות שכר.
הטיסות הינן מסוג טיסות שכר אשר מטבען עשויים להיות בהן ביטולים, עיכובים, איחורים ושינויים בנתיב ו/או במספר הטיסה ו/או בחברת התעופה של הרגע האחרון על פי כל דין.
ע"פ פס"ד בתיק הר-גיל הדר 9900/05 כבוד השופטת אילני יעל, "באשר לאיחור בטיסה. התובעים הזמינו טיסת שכר. על פי תנאי ההזמנה, כמפורט על גבי כרטיס הטיסה, לוחות הזמנים הנקובים בהזמנה ניתנים לשינוי ללא הודעה. הדבר ידוע ומקובל וזו אחת הסיבות למחירן הזול יחסית של טיסות השכר."
לנושא המחיר אסביר כי יתכן ונשארו מקומות פנויים של הרגע האחרון ועל כן החברות השונות יצאו במחירי מבצע. מדובר בשוק מחירים דינמי ואת המחיר מקבלים מהמחשב בעת ביצוע ההזמנה. הגב' שילמה את המחיר כפי שהיה ביום ההזמנה ולא בסמוך למועד היציאה ובכך הבטיחה את מקומה על הטיסה.
לנושא היחס עליו מלינה הגב', לאחר בירור עם מנהל הסניף בקריון, עופר, הוא ביקש להסביר כי הוא לא צעק על הגב' ככתוב במכתבה אלא ניסה להסביר לה את האמור.
לאור האמור לעיל, איני מוצאת יסוד לתלונה ודוחה את דרישת המתלוננת. אני תקוה כי הסברי מהווה מענה לפנייתה ומסביר העובדות לאשורן.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|