פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מוגזמת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אופיר טורס היא הספקית הבלעדית של כרטיסי נסיעה ברכבת באירופה. ב2/9/2010 רכשתי כרטיס רכבת משולב ל6 ימים באיטליה לי ולאשתי. מחיר הכרטיס באתר עמד באותו יום על 460 דולר לזוג אך מכיוון שהדבר היה זמן קצר לפני נסיעתי לא יכולתי להזמין דרך האתר אלא דרך סוכנת נסיעות חביבה בשם לילי.
לילי אמרה לי שהמחיר הוא 460 יורו ואני שחשבתי שאולי אני זה שלא זוכר נכון, אישרתי את ההזמנה ושילמתי.
מה גדולה היתה הפתעתי שכעל 2 הכרטיסים אותם קיבלתי שעות ספורות לפני הטיסה היה רשום מחיר של 340 יורו (שהם 460 דולר!).
זאת אומרת שאופיר טורס גבו ממני 120 יורו סתם...
כשאשתי התקשרה לחברה ענתה לה פקידה 'נחמדה' בשם טלי שפחות או יותר צרחה עליה ואמרה לה ששילמנו ואין מה לעשות ואולי זה עמלה (עמלה של 120 יורו? אני בספק!).
.למחרת דיברנו עם לילי (שבינתיים הפסיקה להיות חביבה) האשימה אותנו (אע"פ שכנראה מדובר בטעות שלה) ועוד הוסיפה ואמרה שאין למי להתלונן.
אז אני מתלונן כאן לא רק על הסכום המיותר שגבו ממני אלא גם על היחס ה'אדיב, הסבלני והאכפתי' של סוכנת שאפילו לא בדקה את הפרטים...
יחס דוחה כלפי הלקוח סוג הנזק :
החזר הכסף שנגבה שלא כחוק פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה מול כל הגורמים הנוגעים בדבר.

אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת מענה לציבור לקוחותינו במקצועיות ובנאמנות.

לידיעתך/כם זמן הטיפול הממוצע בתלונה עלול להתארך, בין היתר מתוך הצורך לפנות לגורמים שונים, שחלקם נמצאים בחו"ל, לצורך הברור.

בכל פניה אלינו, ציין/י את מס' הסימוכין, המופיע מתחת לנדון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה