פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שמירה על חוק הגנת הצרכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיס לאתונה ל12.5 כיון שהיה מקום אחד פנוי. לאחר כמה ימים גיליתי לצערי שהמחיר ירד ב95$. פניתי בבקשה לבטל את הכרטיס (על מנת להזמין חדש באופיר טורס במחיר החדש). לא עברו 14 יום ועל פי חוק הגנת הצרכן אני רשאית לכך. למרות זאת לא הסכימו לבטל, לא לשוחח עם מנהל המוקד, ובסוף נאמר לי שאי אפשר.
מרחו אותי במשך יום שלם, בעיקר על מנת שהיום יעבור ולא אקבל מענה.
עגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון לאינטליגנציה סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנושא טופל ישירות מול הלקוחה
היא קיבלה החזר כמבוקש
תיק סגור
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה