תלונות אופיר טורס

תקלות חמורות בטיול מסע שורשים באוקראינה נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בתאריך 4/7/11 יצאתי עם קבוצת "יוצאי לבוב" למסע שורשים באוקראינה ובעקר בעיר לבוב ממנה באו הורי ז"ל. במהלך הטיול ארעו התקלות הבאות שגרמו עגמת נפש והצביעו על אי הכנה נאותה של הטיול :
1. תאריך הטיסות וחברת הטיסה שונו בהתראה קצרה מ 3/7/11 ל 4/7/11 ונדרשנו עוד להוסיף 51 $ ובפועל לקצר בחצי לילה את המסע .
2. האטובוסים שניתנו לנו התקלקלו (בדרך מקייב לטרנופול ) ואח"כ בדרך מלבוב לסודובה וישניא לא היה מיזוג באוטובוס בניגוד למובטח.
3. במסלול הטיול התווסף לנו ביקור במעון חב"ד בז'יטומיר שאליו הגענו באיחור ניכר כיוון שהנהג לא מצא דרכו והמדריכה גם היא לא יכלה לסייע . כשהגענו האוכל היה קר , תפל ובעקר יקר. לאחר הארוחה קיבלו מספר אנשים ואני ביניהם שלשול קשה שפגם בכל הטיול .
4. בארוחה במלון בטרנופול הוגשה ארוחה שכלל דג בלבד ללא תוספות .
5. המדריכה הישראלית לא הוסיפה ידע מיוחד והסבריה היו לא נוגעים כ"כ לאתרים וברמה ירודה . כמו כן איחרה לפחות פעמיים וגרמה לאנשים לחכות ולא היתה קשובה לרגישות של המשתתפים , מה שהתבטא בהקצאת זמן ניכר בביקור בתי מספר משתתפים ובביקור חטוף בבתי משתתפים אחרים . לי למשל הוקצו 3 דקות ברוטו להתייחדות עם בית אבי ז"ל ודקה וחצי לבית אמי ז"ל בעיר לבוב.
6. המחיר שנגבה היה גבוה ביותר וללא השוואה (פי 2 מטיולים מקבילים בחברות אחרות ) אני שילמתי קרוב ל 2000 $ .
עלבון ובבזוז זמן סוג הנזק :
פיצוי בסך 200 - 300 $ פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: מענה למכתב תלונה ע"ש ישראל חר"ג מספרכם 65052

הריני לאשר קבלת המכתב שבנדון.

להלן תגובתי על כל סעיף כפי שהופיע במכתבכם בהתאם לבירור שערכתי.

סעיף 1 – שינוי הטיסה לרבות תוספת במחיר היה ידוע מראש והוסכם על כל משתתף ומשתתף. אכן השינוי קיצר את הטיול בחצי יום אך תוכן הטיול לא נפגע.

סעיף 2 – בדרך לטרנופיל ארעה תקלה באוטובוס. למרות האמור המשתתפים סיירו בכל האתרים. הביקור בעיירה ז'לושצ'ה התקיים למחרת וכמו כן, הביקור בכל העיירות בדרך ללבוב.

סעיף 3 – בדרך מקייב לטרנופיל חברי הקבוצה היו אמורים לעצור במעון חב"ד. הנהג התבלבל ועל כן המשתתפים הגיעו באיחור של 45 דקות. עם הגיעם לבית חב"ד המנות היו על השולחן וכולם אכלו לשובע. למדריכה לא ידוע על לקוחות שקיבלו קלקול קיבה כלשהו. במידה ומישהו חלה הוא היה פונה למדריכה לדבריה אף אחד לא הלין על כך.

סעיף 4 – לדברי המדריכה במלון טרנופיל בערב בו הגיעו חברי הקבוצה הוגשה ארוחה שהיתה מגוונת. בערב השני הוגש ללקוחות דג מקושט ברצועות גזר. לאחר שהיא פנתה לאחד העובדים, הוגש ללקוחות תוספת של תפוחי אדמה.
– במסגרת המסע היה ברור כי המשתתפים יבקרו בארכיון. השאלות של המשתתפים האריכו את זמן הביקור בחצי שעה. הקבוצה בה השתתף מר חר"ג לא עלתה לארכיון וחיכתה ברחוב יפה. חלק מהאנשים איבדו סבלנות. חשוב להדגיש כי כל פעם היה צורך להמתין למשתתף עד מציאת הכתובת אותה רצה לבקר . לדברי המדריכה לא זכורה לה טענה כלשהי על פרק הזמן שביקר מר חר"ג בבית הוריו ז"ל. במידה והיה מבקש עוד זמן כמובן שהיא היתה מאפשרת לו.

חשוב להדגיש שמסע שורשים כפי שאופיר טורס הרכיבה לחברי הקבוצה הינו יחויד ובלעדי שלנו. מן הראוי לציין כי המסע כלל, חיפוש כתובות של אנשים, ביקור בעיירות במקומות בהם טיולים מאורגנים אינם מגיעים, ריכוז שאלונים ושליחתם לארכיון, מפגש בארכיון שסודר עוד בישראל ועוד. טיול מסוג זה הינו כאמור יחודי ובלעדי של אופיר טורס.

טיול מסוג זה הינו טיול אליו יוצאים אנשים בגפם ובדר"כ בעלויות גבוהות מאלו ששילם מר חר"ג בטיול זה. ראוי להוסיף ולומר כי מר חר"ג הוסיף תשלום עבור חדר ליחיד בעוד שעלות טיול לזוג היתה זולה יותר.

לאור האמור לעיל, איני מוצאת יסוד לתלונה ומקווה כי למרות טענות מר חר"ג הוא חזר שתוף חוויות.