פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסת ארקיע 417 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 28/10/10 הייתי אמורה לצאת לטיסה עסקית מטעם החברה בה אני עובדת לגיאורגיה.ביום 21/10/10 הוזמנה טיסה לטיביליסי באצעות נציגת חברתכם. הטיסה הייתה אמורה לצאת ביום 28/10/10 בשעה 2355. כריטסי הטיסה נשלחו אלי במייל .
כדי לארגן את הטיסה תיאמתי לעצמי מס' פגישות עסקיות בטביליסי ובבאקו (אליה אמוורה הייתי לטוס לאחר כיומיים בטביליסי).
ביום הטיסה אירגנתי בייביסיטר לילדי הקטנים, ובעלי לקח אותי ברכב לנתב"ג. בשדה התעופה התברר לי שאין כלל טיסה בתאריך הנ"ל .
בשל ביטול הטיסה נאלץ בעלי לצאת לנת"ב באישון לילה כדי לאסוף אותי (יש לציין שבאותו היום הייתה טיסה אחרת מוקדמת יותר לגיאורגיה).
ביטול הטיסה גרם לי לאי נעימות רבה וביום למחרת ביצעתי שיחות טלפון מתנצלות רבות לחו"ל על מנת להודיע על ביטול הפגישות העסקיות.
דחיית הטיסה גרמה לי לעוגמת נפש רבה.
פניתי לחברת אופיר תורס והתשובה לפנייתי הייתה בלשון המעטה לא מספקת עד כדי מבזה ( לטענתם חברת ארקיע ביטלה את אותה טיסה כך שמדובר בטעות שאופיר תורס ניסתה להשליך על ארקיע - זאת למרות שחוץ ממני ומעמית שלי לעבודה לא הגיעו עוד אנשים לטיסה "המבוטלת" ביום 28/10/10.
בזבוז זמן, נזק כספי סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מאשרים בתודה קבלת הפנייה. חברתנו מייחסת חשיבות רבה לשביעות רצון לקוחותיה ומשקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת שהמידע הניתן להם יהא רב ומהימן וחופשתם תמומש על הצד הטוב ביותר. פנייתך נבדקה עם הנוגעים לדבר ואנו מתכבדים להשיבך.

ראשית לא נמצאה לקוחה של חברתנו בשם זה, אך ככל הנראה מדובר בטיסה של חברת ארקיע לגאורגיה, אשר בוטלה, וחברת ארקיע לא עדכנה אותנו בדבר ביטול הטיסה.

האחריות במקרה זה רובצת אך ורק על חברת התעופה, ועל הלקוחה לפנות ישירות לארקיע.

תשובתנו בנסיבות העניין היא התשובה הראויה, ואין בה שום דבר מבזה.


בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה