פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטוס כרטיסים ושירות גרוע נושא התלונה:
פרג'י סיוון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הזמנו חופשה בשיחת טלפון ונקבע כי נגיע למשרדי החברה על מנת לשלם את הטיול, לאחר יומיים הגענו למשרדי החברה עם הכסף ועם צילומי הדרכונים על מנת לכרטס את הכרטיס במשרדי החברה, שם נאמר לנו כי הכרטיסים כבר כורטסו על ידי הנציג שטיפל בנו טלפונית ועל דעת עצמו ומבלי לשאול אותנו אפילו איך אנו רשומים בדרכונים, כיוון שמין הסתם היו טעויות באיות חייבו אותנו לשלם סכום של 150 ש"ח על השינוי, אני כאחת שהייתי עובדת בתור סוכנת נסיעות כלל ידוע הוא שלא מכרטסים לפני שרואים צילום של דרכון או מבקשים איות מלא של השמות כפי שכתוב בדרכון, בקשנו לדבר עם אחראי שם ותגובתו הייתה " זה מה יש מצידי בטלו את הטיול" ולא נתן שום הסבר נוסף למקרה (לא היה מוכן להמשיך את השיח) בתור צרכנית לא קטנה עוד לא נתקלתי בכזה שירות לקוחות גרוע ומעליב!!!
אני מבקשת לקבל החזר על דרישת התשלום של ה-150 ש"ח לאלתר!!!
סיוון פרג'י
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, אחראי, מחלרת שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו ישירות במקביל וקיבלה כבר תשובה בדואר. מצ"ב תשובתנו:
סימוכין: 0112-19


לכבוד
גב' סיוון פרג'י
באמצעות מחלקת "טוספונטני"

שלום רב,


הנדון: מכתבך מיום 18.1.12 בעניין התשלום בגין שינוי השמות


הריני מאשר את קבלת מכתבך שבנדון.

לצורך בירור טענותייך, פניתי למחלקה אשר טיפלה בהזמנתך, והרי תשובתי:

ביום 16.1.12 הזמנת חופשה לאמסטרדם עם טיסה ומלון יציאה 23.2.12 חזרה 28.2.12 לארבעה אנשים.

לאחר שביצעת את ההזמנה, נשלחה אלייך הודעת מייל אלקטרוני על ידי הסוכן יוסי, ובו נתבקשת על ידו לאשר את שמות הנוסעים כפי שנרשמו בקובץ המצורף. שלחת לו מייל בחזרה, ובו אישרת את השמות. מדובר בהליך תקין ומקובל בקרב חברות תיירות, ושלא כטענתך, אין זה נכון שחובה לראות צילום של דרכון לפני הליך הכרטוס.
כעבור יומיים ביקשתם לתקן שלושה שמות לאחר הכרטוס, ולכן נתבקשתם לשלם 300 ₪ בגין השינוי, ומדובר בחיוב תקין ומקובל בקרב חברות תיירות.
מאחר שלא הסכמתם לכך, הוצעה לכם גם אפשרות של ביטול ההזמנה.
לאחר שיחות טלפון ביניכם ומשא ומתן, הסכמנו להתחשב בכם ולחייב אתכם רק ב- 150 ₪.
מכל האמור לעיל, איננו חושבים שיש מקום למכתב התלונה הזה, כי כבר קיבלתם התחשבות מיוחדת וחיוב מופחת לגבי שינוי השמות.
אני מצרף למכתבי זה את סיכום ההזמנה עם השמות, כפי שנשלח במייל לאישורך ביום 16.1.12, וכן את אישורך במייל לסוכן יוסי בתגובה לכך.

אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתך.


בכבוד רב,

אורי גל, אחראי
מחלקת שימור לקוחות

תגובה:
איננו מקבלים את התלונה, ורואים אותה כבלתי מוצדקת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה